مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار

14 پروژه عمرانی در شهر جدید گلبهار افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

چناران (پانا) - مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار از افتتاح و کلنگ زنی 14 پروژه عمرانی به ارزش 407 میلیارد تومان با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۹۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
14  پروژه عمرانی   در شهر جدید گلبهار  افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد

هومن گریوانی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه 12 پروژه به ارزش 120 میلیارد تومان در مسکن مهر و پروژه های زیربنایی و روبنایی افتتاح خواهد شد، افزود: یک هزار و 11 واحد مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان واگذار خواهد شد که در راستای تکمیل خدمات به این واحدها که از وظایف تکلیفی تعاونی ها و انبوه سازان بوده است 13 هزار و 500 مترمربع محوطه سازی انجام شده است.
وی با اشاره به سیاست شرکت عمران گلبهار در احداث پارک ها به صورت موضوعی گفت: در دو سال و نیم گذشته احداث پارک ها با این محوریت انجام شده است که در این افتتاح پارک متحرک به مساحت 2.5 هکتار افتتاح خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: افتتاح ساختمان پلیس راهور، ساختمان بخشداری، دوباب مدرسه مشارکتی با سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، مجتمع تجاری جم 2 و 4 زمین ورزشی روباز از مهم ترین موارد افتتاحی خواهد بود.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار همچنین با اشاره به اینکه پیاده روسازی در سطح شهر از یک سال گذشته آغاز شده است، اظهار داشت: تاکنون 60 هزار مترمربع پیاده روسازی انجام شده که بیش تر آن در حوزه مسکن مهر قرار دارد.
وی از کلنگ زنی دو پروژه با حضور وزیر راه و شهرسازی خبرداد و گفت: احداث پارک موضوعی انرژی به مساحت 2 هکتار و همچنین احداث تونل قطار برقی مشهد-گلبهار به طول 4 کیلومتر به ارزش 350 میلیارد تومان اجرایی خواهد شد.
گریوانی در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده در مسیر متروی مشهد-گلبهار-چناران پرداخت و افزود: طول مسیر متروی مشهد-گلبهار به طول 40 کیلومتر است که با پیگیری های انجام شده، مسیر گلبهار به چناران در کمیته شورای عالی ترافیک کشور تصویب شود که در صورت تایید نهایی و ابلاغ آن در سال آینده شاهد اجرایی شدن این مسیر باشیم.
وی با بیان اینکه تاکنون 62 درصد موضوع ابنیه فنی و زیرسازی مسیر گلبهار-مشهد نهایی شده است، خاطرنشان کرد: به غیر از موضوع تونل 90 درصد بحث ابنیه فنی و زیرسازی انجام شده است که فقط یک کیلومتر از مسیر که در اختیار تعاونی حکمت وابسته نیروی انتظامی قرار دارد که امیدواریم با توافقات صورت گرفته و هماهنگی دستگاه قضایی این مسیر نیز بازگشایی و تملک به این مسیربه صورت صد در صد اجرایی گردد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در پایان با اذعان به اینکه دولت به کلیه تعهدات خود در بخش مسکن مهر عمل کرده است، ابراز امیدواری کرد: به دلیل مراجعات و نارضایتی ها از تعاونی ها جلسات و مکاتبات مختلفی با دستگاه قضایی و همچنین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت تعیین تکلیف واحدهای باقی مانده مسکن مهر انجام شده که امیدواریم در جهت احقاق حقوق مردم شاهد اتخاذ تدابیر و تصمیمات مناسب باشیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار