مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: بیانیه گام دوم منشوری تربیتی است

بیرجند(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب منشوری تربیتی بر مبنای اخلاق اسلامی و انقلابی در قاموس نظام تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۸۹۸۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: بیانیه گام دوم منشوری تربیتی است

محمد علی واقعی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پانا اظهار کرد: به عنوان خادمین نظام تعلیم و تربیت و سرباز ولایت بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان یک منشور تربیتی اسلامی چراغ راهمان قرار می دهیم

وی با بیان این که آموزش و پرورش نیروی محرکه اجرای این بیانیه و مخاطب اصلی آن است، تصریح کرد:با تمام توان و استفاده از ظرفیت های موجود در آموزش و پرورش خراسان جنوبی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه تعلیم و تربیت تلاش می کنیم و اهتمام می ورزیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: تأمل و تعمق در رسالت آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین و تفکر در بیانات مقام معظم رهبری در این حوزه حاکی از اثر بخشی آموزش و پرورش در تمامی محورهای این گام و رویکرد تمام ساحتی و تربیت متوازن دانش آموزان دارد.

وی ادامه داد:عنوان نمودن این بیانیه در این مقطع حساس، نشان از آینده نگری و ژرف اندیشی مقام معظم رهبری از یک طرف و بیان نقش مهم آموزش و پرورش در کشور و لزوم همکاری و همیاری بیش از پیش کلیه دستگاه های اجرایی کشور با این نهاد مهم تربیتی و آموزشی دارد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اضافه کرد: آموزش و پرورش خراسان جنوبی در راستای عمل به این مهم بلافاصله پس از اعلام رهبری نسبت به تبیین و تشریح بیانیه گام دوم در جلسه ای با حضور نمایندگان دبیران، مدیران و نخبگان فرهنگی استان و راهکاریابی موضوعات اقدام نموده و موضوعات قابل انجام استانی را در دستور کار قرار داده و موضوعات مرتبط کشوری را نیز جهت بررسی و پیگیری به وزارت آموزش و پرورش منعکس نموده است.

وی یاد آور شد: قطعا توجه همه جانبه و کامل و استخراج و اجرای راهکارهای هوشمندانه منطبق بر محورهای هفت گانه این بیانیه، راهگشای عبور از تنگناهای علمی، فرهنگی، هنری و اقتصادی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار