فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی:

10 هزار زائر از آذربایجان غربی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می شود

ارومیه (پانا)- فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی از اعزام 10 هزار زائر به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبرداد.

کد مطلب: ۸۹۸۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
10 هزار زائر از آذربایجان غربی عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می شود

سردار حبیب شهسواری در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات فرمانده سپاه استان برگزار شد با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور از 15 اسفند سالجاری تا 13 فروردین 98 افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده ١٠ هزار نفر با 160 دستگاه اتوبوس از استان در قالب 3 گروه راهیان نور خانواده، ‌برادران و خواهران راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور می شود.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی یکی از ٥ استان درگیر در 8 سال دفاع مقدس بوده و هست و بارقه های دلدادگی و علاقه رزمندگان برای صیانت از حدود استان در سنگرها همچنان پررنگ و پرفروغ است یادآور شد: آذربایجان غربی بعد خوزستان ییشترین عملیات برون مرزی ٨ ساله را داشته و ١٢ هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

سردار شهسواری با اشاره به اهمیت راهیان نور که احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت است تصریح کرد: شهدا سرمایه های معنوی این نظام و کشور هستند و باید در راستای تبیین و شناساندن این سرمایه ها به نسل جوان تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سالجاری آذربایجان غربی میزبان 270 هزار نفر زائر از ١٧ استان کشور در بازه زمانی مرداد ٩٧ تا نیمه اول آذر ماه در مناطق عملیاتی بوده افزود: برای میزبانی 500 هزار نفر در مناطق عملیاتی شمالغرب برنامه ریزی لازم در حال انجام است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی بااشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری و اهمیت تبیین آن افزود: رسانه ها بیانیه گام دوم را تبیین کنند چرا که ابعاد نهفته در این بیانیه بقدری ارزشمند است که لازم است همه جانبه به بیانیه پرداخته و در جامعه تبیین شود.

سردار شهسواری تاکید کرد: آذربایجان غربی بهترین شرایط امنیتی برای سرمایه گذاری را داراست و امنیت حاکم در این استان مثال زدنی است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا تصریح کرد: یادواره شهدای بدر و خیبر همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان استان شهید مهدی باکری با حصضور دبیر شورای عالی امنیت ملی روز چهارشنبه 22 اسفند ماه در حسینیه ثارالله برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار