نفرات برتر جشنواره مدهامّتان در آذربایجان غربی معرفی شدند

ارومیه(پانا)- نفرات برتر سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامّتان در آذربایجان غربی پس از سه روز رقابت معرفی شدند.

کد مطلب: ۸۹۸۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
نفرات برتر جشنواره مدهامّتان در آذربایجان غربی معرفی شدند

مسوول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: این مسابقات در رشته های حفظ جزء 30، قرائت ترتیل، قرائت نماز، نقاشی، اذان، قرائت تقلیدی، قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم برگزار شد.


حجت الاسلام اباذر بیگی افزود: در رشته قرائت ترتیل سارا علیپور در بخش دختران و آیدین صومیدر در بخش پسران به عنوان نفرات اول معرفی شدند.


وی ادامه داد: مائده حیدری و علی حسینی به ترتیب در بخش دختران و پسران رشته قرائت تحقیق به عنوان نخست دست یافتند و سجاد علیپور دوم شد.


وی اضافه کرد: مریم میکائیلی در بخش دختران و عماد سرخ روی در بخش پسران رشته حفظ جزء 30 و رعنا شکوهی اقدم و سینا طلایی در رشته حفظ کل دختران و پسران به رتبه های اول و دوم دست یافتند.


وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات علاوه بر برگزیدگان، 9 اثر قرآنی نیز شایسته تقدیر شدند که در رشته های نقاشی با مفاهیم قرآن و نماز، قرائت تقلیدی و اذان انتخاب شده اند.


مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: این دوره از مسابقات در 2 رده سنی هفت تا 16 سال و 16 تا 30 سال برگزار شد.


حجت الاسلام اباذر بیگی افزود: در رده سنی هفت تا 16 سال شرکت کنندگان در بخش های حفظ جزء 30، قرائت ترتیل، قرائت نماز، نقاشی، اذان و قرائت تقلیدی با هم رقابت کردند.


وی اضافه کرد: در رده سنی 16 تا 30 سال نیز رشته های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم برگزار شد.


وی ادامه داد: کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در قالب ایجاد رقابت سالم، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای، ایجاد زمینه مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات سازمان اوقاف و امورخیریه و سایر مسابقات ملی و بین‌المللی قرآن کریم از جمله اهداف این مسابقات به‌شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار