رای رامبد جوان به یوسف اصلانی برای انتخاب چهره سال

تهران (پانا) - رامبد جوان، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون و مجری برنامه «خندوانه» که مهمان تلفنی برنامه «فرمول یک» علی ضیا بود اعلام کرد در نظرسنجی چهره‌های برتر سال 97، به یوسف اصلانی رای خواهد داد.

کد مطلب: ۸۹۸۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
رای رامبد جوان به یوسف اصلانی برای انتخاب چهره سال

به گزارش روابط عمومی برنامه، یوسف اصلانی که با تاسیس یک مرکز خیریه برای کودکان توان‌یاب، تلاش بسیاری برای کمک به آن‌ها کرده در بین 11 چهره برتر سال 97 قرار دارد و با حضور در برنامه «خندوانه» موفق شد مبلغی در حدود 6 میلیارد تومان جمع آوری کرده و آن را به افراد نیازمند اختصاص دهد.

رامبد جوان نیز با تاکید روی این موضوع بیان کرد: یوسف اصلانی فرد عجیبی است و هرچه به او نزدیک می‌شوید بیشتر درک می‌کنید که او بدون ادا و نمایش، همانی است که می‌بینیم. اتفاق فوق‌العاده‌ای است که یک آدم صادقانه برای پیش برد هدف خود تلاش می‌کند. اعتقاد دارم ایده اصلانی، ایده واقعی و درستی است و دیگران نیز باید از آن حمایت کنند.

او افزود: اصلانی تلاش کرده کودکان به جای آنکه در سربازخانه یا در یک فضای اداری خشک بزرگ شوند، در یک فضای خانگی زندگی و تجربه یک خانه گرم و لذت‌بخش را در کنار یکدیگر تجربه کنند. ما نمی‌توانیم مانع از وجود این کودکان شویم و اعتقاد دارم وجود آن‌ها یک نعمت است. امیدوارم روزی که این کودکان وارد جامعه می‌شوند، آدم‌های رفیق‌تری باشند تا بتوانیم راحت‌تر با آن ها ارتباط برقرار کنیم.

مجری «خندوانه» درباره خصوصیات اخلاقی یوسف اصلانی گفت: یوسف عالی است، او توانسته اقدامی کند که اگر تمام افراد بتوانند اقدام مشابهی انجام دهند، مسئولیت‌های موسسه بهزیستی نیز کمتر می‌شود و این موسسه رابطی بین موضوعات این چنینی و افرادی می‌شود که به دنبال کار خیر هستند. رای من بدون شک، یوسف اصلانی است زیرا او را از نزدیک می‌شناسم و شناخت کاملی از اصلانی دارم.

جوان با اشاره به موسسه خیریه بهشت امام رضا (ع) گفت: در آن جا بچه‌ها با یوسف رفیق هستند و او را دوست دارند، نکته جالب آنکه وقتی می‌خواهید با آن‌ها غذا بخورید دقیقا مثل آداب میزبانی، صبر می‌کند تا مهمان آغاز کننده غذا خوردن باشد. این یعنی انضباطی آن‌جا وجود دارد، بچه‌های آن موسسه نه لوس هستند و نه سرویس محبت بیشتری می‌گیرند. آن‌ها مثل سایرین بزرگ می‌شوند و یوسف این موضوع را به خوبی مدیریت می کند.

رامبد جوان در ادامه نیز از علی ضیا دعوت کرد تا در عید نوروز مهمان برنامه خندوانه باشد که این موضوع با شوخی‌هایی از سوی طرفین همراه بود.

بیش از 30 نفر از چهره‌های شناخته شده حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی، علمی و دانشگاهی اعضای هیات انتخاب چهره‌های برگزیده بودند که با آرای خود گزینه‌های پیشنهادی شان به عنوان ۱۱ چهره برگزیده را مشخص کردند.

به گفته علی ضیا مجری و تهیه کننده «فرمول یک»، ایده و استراتژی اصلی پیگیری و ساخت برنامه‌ای با هدف انتخاب چهره برگزیده سال با رویکرد اجتماعی، تلاش برای دیدن افرادی در بطن جامعه است که با وجود کارهای بزرگ و مهم‌شان تاکنون به هر دلیلی آن‌طور که باید یا دیده نشده‌اند و یا کمتر دیده شده‌اند.

با اعلام ۱۱ گزینه نهایی منتخب، تا روز 25 اسفندماه رأی‌گیری از طریق پیامک رایگان، اپلیکیشن و همچنین حضوری با مراجعه به فرهنگسراهایی چون رسانه، اشراق،‌ ارسباران و.. ممکن خواهد بود و چهره های برگزیده مهمان برنامه تحویل سال شبکه یک خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار