بهارلو: حفظ کرامت و توجه به حقوق شهروندی هموطنان از اولویت های اصلی اسکان نوروزی است

تهران (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از آمادگی بیش از 16 پایگاه اسکان نوروزی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۸۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
بهارلو: حفظ کرامت و توجه به حقوق شهروندی هموطنان از اولویت های اصلی اسکان نوروزی است

یوسف بهارلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به شرایط اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستان‌های استان تهران، اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران همچون سال‌های گذشته در ایام نوروز در مراکز تحت پوشش خود پذیرای مسافران محترم فرهنگی خواهد بود.

او با اشاره به اینکه پایگاه های نوروزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از اسفندماه ماه آماده ارائه خدمات به همکاران عزیز می باشند، تاکید کرد: همکاران متقاضی اسکان نوروزی در شهرستان‌های استان تهران می‌توانند از تاریخ سوم لغایت بیست و چهارم اسفندماه با مراجعه به سایت eskan.medu.ir نسبت به رزرو مراکز اسکان در این استان اقدام نمایند.

بهارلو تعداد 8 مرکز رفاهی در محل‌های شهرری، دماوند، فیروزکوه، ملارد و رباط کریم را با امکانات مناسب آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی در این استان دانست و افزود: سوئیت‌های مجهز در قالب 16 پایگاه اسکان، 43 آموزشگاه و تعداد 313 کلاس با امکانات ویژه و الف آماده استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی می باشند.

این مقام مسئول، با تاکید بر حفظ شان و منزلت همکاران فرهنگی و توجه ویژه به حقوق شهروندی هموطنان تصریح کرد: کلیه مراکز رفاهی و اسکان در این استان موظف به حفظ کرامت همکاران عزیز فرهنگی و فراهم نمودن محیطی مطلوب و آرامبخش جهت استفاده آنان می باشند.

بهارلو ،استفاده از سیستم نوبت‌دهی در پایگاههای اسکان نوروزی و کنترل روزانه وضعیت پذیرش، را در راستای تکریم ارباب رجوع و توسعه دولت اکترونیک دانست و خاطرنشان کرد: رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس مجری ، انتشار ویژه نامه طرح ساماندهی ،توسعه ی نظارت های همه جانبه ،تقویت کشیک های شبانه روزی و اهتمام عوامل اجرایی ستاد خدمات سفر آموزش و پرورش به مسئولیت پذیری از دیگر مواردی است که در کلیه ی پایگاههای پذیرش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نوروز امسال مورد توجه قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار