بهارلو: توسعه آموزش و پرورش نیازمند اراده ملی و مشارکت همگانی است

تهران (پانا) - معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در آیین گشایش زمین چمن دبستان دخترانه شهید سجادیان رودهن گفت: توسعه آموزش و پرورش نیازمند اراده ملی و مشارکت همگانی است.

کد مطلب: ۸۹۸۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
بهارلو: توسعه آموزش و پرورش نیازمند اراده ملی و مشارکت همگانی است

یوسف بهارلو معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به سیاست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی در این استان تاکید کرد: توجه به گسترش فضاهای ورزشی و فرهنگی در این استان باید مورد توجه جدی قرار گیرد و کمبودهایی که در این حوزه ها با آن مواجه هستیم با تلاش بیشتری مرتفع گردد.

این مقام مسئول ادامه داد: توسعه آموزش و پرورش نیازمند یک اراده ملی و مشارکت همگانی است تا به افق های عالی و روشن تعلیم و تربیت دست یابیم.

بهارلو ، نقش فضاهای ورزشی مناسب و استاندارد را در راستای حفظ سلامت و ایجاد نشاط و شادابی در دانش آموزان بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: باید با ایجاد زیرساخت های لازم ، روحیه خودباوری را دانش آموزان مان تقویت کنیم و شک نداشته باشیم که فرزندان این سرزمین قله های ترقی و تکامل را خود طی خواهند کرد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان با تقدیر از مشارکت ارزشمند بیمه معلم در احداث این پروژه بزرگ در شرق استان تهران ، خاطرنشان کرد: امیدواریم همگی نهادهه ،ارگان ها و خیرین نیک اندیش آموزش و پرورش را در رسیدن به توسعه پایداریاری نمایند.

گفتنی است این مراسم با حضور یوسف بهارلو معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ،عارفی رئیس اداره تعاون و رفاه اداره کل اموزش و پرورش شهرستان های استان تهران،،اسفندی مدیر بیمه های خاص،هدایی مدیر امور شعب بیمه معلم،عبدالکریمی رئیس اداره بیمه های خاص،شریفی مدیربیمه معلم شعبه شرق استان تهران ومسئولین ادارات رودهن ودانش آموزان هر دومدرسه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار