دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام

هفته تربیت اسلامی فرصتی برای کیفیت‌بخشی به امور تربیتی در مدارس

ایلام(پانا)- حاج آقا کریمی تبار: محصول فعالیت های معلمان انسان است و نتیجه ی فعالیت های تربیتی در نسل های آینده پدیدار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۹۸۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
هفته تربیت اسلامی فرصتی برای کیفیت‌بخشی به امور تربیتی در مدارس

به مناسبت هفته تربیت، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی به همراه چند تن از همکاران ستادی به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام رفتند.

در این دیدار کریمی تبار ضمن اشاره به اهمیت کار فرهنگی فرهنگیان و اهمیت فراوان هفته تربیت گفت: بعضی از فعالیت ها محسوس هستند و به راحتی می توان نتیجه ی آن را تحلیل کرد اما فعالیت های تربیتی را به راحتی نمی توان سنجید و محصول کار شما که انسان است در نسل ها نمودار می شود.

وی افزود: آموزش و پرورش یکی از فاکتورهای مهم رشد و عقب ماندگی یک کشور است و اهمیت یا کم توجهی به آن می تواند آینده کشور را آباد یا ویران کند.

کریمی تبار اظهار داشت: وضعیت رفاهی و معیشتی فرهنگیان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد چرا که در غیر اینصورت انتظار کار فرهنگی و تربیتی مناسب و در خور را نمی توان انتظار متصور بود.

در این دیدار کلانتری سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی ضمن ارائه گزارش و تشکر از همراهی های نماینده ولی فقیه در استان اظهار نمود: تشکیل نهاد مقدس امور تربیتی یکی از بهترین تصمیم ها بوده است و باید دست اندرکارن این حوزه مورد تقدیر قرار گیرند.

وی در پایان گفت: کمبود نیروی متخصص در این حوزه احساس می شود و ما باید کاری کنیم که فعالیت های تربیتی و فرهنگی از طرف تمام فرهنگیان در راستای دروس تخصصی خود به دانش آموزان منتقل گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار