کرمانشاه برای تبدیل شدن به مرکز خدمات غرب کشور نیازمند آزادراه است

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه برای تبدیل شدن به مرکز خدمات غرب کشور نیازمند آزادراه است.

کد مطلب: ۸۹۸۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
کرمانشاه برای تبدیل شدن به مرکز خدمات غرب کشور نیازمند آزادراه است

هوشنگ بازوند در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: کرمانشاه دارای یک موقعیت جغرافیائی و مبادلاتی بسیار ویژه در غرب کشور است و با توجه به این پتانسیل ها بخش گردشگری و خدمات می تواند محور توسعه استان باشد.

وی بیان داشت: کرمانشاه برای تبدیل شدن به مرکز خدمات غرب کشور نیازمند توسعه زیرساخت ها در حوزه های گوناگون است و کلانشهر شدن کرمانشاه یکی از اتفاقات بسیار خوبی است که می تواند به ایجاد این مرکزیت خدماتی کمک کند‌.

مقام عالی استان تصریح کرد: یکی دیگر از اتفاقات خوب دریافت مجوز احداث بندر خشک در کرمانشاه است که می تواند یک جایگاه ویژه خدماتی به کرمانشاه ببخشد و برخورداری از آزادراه یکی دیگر از الزامات بسیار مهم برای تبدیل شدن به مرکز خدمات غرب کشور است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه آزادراه بیستون _ حمیل در حال انجام است و همچنین یک سرمایه گذار برای احداث آزادراه همدان کرمانشاه پیش قدم شده است لذا ساخت این آزادراه ها به اجرایی شدن بندر خشک و تحکیم جایگاه کلانشهری کرمانشاه بسیار کمک می کند‌.

وی گفت: 5 هزار کیلومتر از منطقه اورامانات در آستانه ثبت جهانی است که این اتفاق یک ثروت بسیار بی بدیل را برای کرمانشاه ایجاد می کند و به تنهایی به اندازه چندین چاه نفت ارزش دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار