340 مدرسه زیر پوشش ستاد اسکان در نوروز 98

رشت (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: 340 مدرسه با ظرفیت 2 هزار و 737 کلاس درس میزبان مسافران فرهنگی در نوروز 98 هستند.

کد مطلب: ۸۹۸۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
340 مدرسه زیر پوشش ستاد اسکان در نوروز 98

به گزارش پانا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نادر جهان آرای در جلسه ستاد اسکان فرهنگیان در عید نوروز 1398 با اعلام این خبر افزود: کلاس های ستاد اسکان در سه گروه تقسیم شده اند که در گروه ویژه 122 کلاس و در گروه الف 1147 و در گروه ب 1468 کلاس درس مهیای خدمت رسانی به مسافران هستند. وی خاطرنشان کرد: همچنین 9 مرکز رفاهی دارای 148 اتاق و سوئیت و با ظرفیت 523 تخت میزبان مسافران فرهنگی هستند. مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در ادامه با اشاره به آمادگی خوب این دستگاه در پذیرایی از فرهنگیان گفت: معرفی پایگاهها و مراکز رفاهی استان به استانهای کشور، صدور شیوه نامه اسکان به کلیه مناطق، تهیه و تکثیر نقشه، تراکت و نصب بنر در مبادی ورودی شهرهای استان، تشکیل تیم های نظارتی و بازرسی به منظور بازدید از پایگاههای مجری طرح ستاد اسکان و بیمه حوادث مسافران فرهنگی بخشی از اقدامات انجام شده توسط آموزش و پرورش استان گیلان در استقبال از مهمانان نوروز 98 است. جهان آرای در مورد نحوه ثبت نام مدارس تحت پوشش ستاد اسکان یادآور شد: از 340 مدرسه منتخب استان 90 مدرسه با 731 کلاس از میهمانان به صورت اینترنتی پذیرش می کنند و علاقه مندان از تاریخ 3 اسفند تا 24 اسفند 97 با مراجعه به نشانی: www.eskan.medu.ir نسبت به انتخاب مدارس محل اقامت خود اقدام کنند. وی خاطرنشان کرد: همه پایگاهها و ستاد اسکان در سراسر استان به صورت حضوری هم از تاریخ 28 اسفند 97 تا 12 فروردین 98 آماده پذیرش میهمانان نوروزی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از مدیران مدارس خواست با استفاده از ظرفیتهای انجمن اولیا و مربیان و همچنین امکانات سازمانهای میراث فرهنگی و هلال احمر نسبت به ارتقای ارائه خدمات به فرهنگیان عزیز اقدام کنند.

مهمانانی که از طریق رزرو اینترنتی اقدام به تعیین محل اقامت می کنند، مستقیماً به مدرسه مورد نظر مراجعه می کنند.

گفتنی است در عید نوروز سال 1397 تعداد 36 هزار و 312 خانوار معادل 130 هزار و 724 نفر از خدمات مراکز زیرپوشش ستاد اسکان آموزش و پرورش استان گیلان بهره مند شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار