جشن نیکوکاری در مدارس سراسر استان برگزار می شود

ارومیه(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: چهارشنبه 15 اسفندماه جشن نیکوکاری در مدارس سراسر استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۹۸۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکوکاری در مدارس سراسر استان برگزار می شود

قدرت اله قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار داشت: جشن نیکوکاری فعالیت مبارکی است که همه ساله در نیمه دوم اسفندماه در آستانه سال نو با هدف نهادینه کردن سنت احسان و نیکوکاری، تقویت روحیه مشارکت جویی، مسئولیت پذیری و تامین بخشی از احتیاجات دانش آموزان نیازمند در سطح مدارس اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: این فعالیت با همکاری هماهنگی کمیته امداد حضرت امام، صدا و سیما در سطح همه مدارس اجرا می شود و امسال نیز آیین نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در سطح مدارس استان روز چهارشنبه 15 اسفندماه اجرا می شود.

قاسمی ادامه داد: در راستای اجرای مطلوب این جشن اقدامات و فعالیتهای متعددی صورت گرفته که از آن جمله برگزاری جلسات هماهنگی با مسئولین کمیته امداد، تهیه و توزیع پاکتهای مخصوص ویژه کمک دانش اموزان و توجیه مسئولین مناطق 24 گانه آموزشی استان می باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: تدابیر لازم اندیشدیده شده تا کمک های دانش آموزان با نظارت شورای مدرسه به صورت آبرومندانه در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: در سالتحصیلی 96-97 از محل کمکهای دانش آموزان مبلغی بالغ بر 600میلیون تومان جمع آوری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

قاسمی اضافه کرد: آیین نمادین استانی جشن نیکوکاری امسال در روز چهارشنبه بمیزبانی دبیرستان امام خمینی ناحیه 2 ارومیه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار