رییس گروه بازدیدکنندگان وزارتی طرح جامع نظارت عملکرد:

موفقیت هر سازمانی در گروی حرکت منسجم و هدفمند تیمی است

زنجان (پانا) - رییس گروه بازدیدکنندگان وزارتی طرح جامع نظارت عملکرد در بازدید از مدارس ابهر، موفقیت هر سازمانی را مرتبط با حرکت منسجم و هدفمند تیمی دانست.

کد مطلب: ۸۹۸۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت هر سازمانی در گروی حرکت منسجم و هدفمند تیمی است

تیم ناظران وزارت آموزش و پرورش به سرپرستی اصغر افشار رییس گروه بازدیدکنندگان وزارتی، محمدخندان رییس اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره کل استان زنجان در راستای اجرای طرح جامع نظارت عملکرد، محورهای 2 و3 امتحانات مدارس و حوزه اداری شهرستان ابهر را مورد ارزیابی قرار دادند.

اعضای گروه ناظران وزارتی اعزامی از استان البرز قبل از حضور در مدارس، با عباس عزیزخانی مدیر آموزش وپرورش ابهر، معاونین و کارشناس مسئولان اداره دیدار نمودند.

در این دیدار اصغر افشار سرپرست تیم ارزیابی استان البرز ضمن تبریک انتصاب عزیزخانی در پست مدیر آموزش و پرورش ابهر و آرزوی موفقیت برای وی در سخنانی هدف از بازدیدها در حوزه سنجش و ارزشیابی و بررسی محورهای 2 و 3 امتحانات مدارس ابهر را هم اندیشی، هم افزایی، هدایت و راهنمایی و تبادل تجربه عنوان کرد و بازرسی‌های دوره‌ای را در جهت رشد و تعالی آموزش وپرورش مفید ومؤثر ارزیابی کرد.

افشار از خدمات صورت گرفته در برگزاری مطلوب امتحانات دی ماه و همچنین از مجموعه عوامل اجرایی برگزاری امتحانات تشکر و قدردانی نمود و این بازدید ها را موجب ارتقای عملکرد آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق در حوزه‌های سنجش و ارزشیابی عنوان کرد.

وی هرگونه موفقیت در سازمانها را در گروی حرکت منسجم و هدفمند در قالب اصل مدیریت تیمی دانست و بر لزوم قدردانی از مسئولان سنجش ادارات و ثبات در استفاده از نیروهای انسانی در این حوزه تاکید کرد.

افشار ضمن ابراز خرسندی از فرهنگ سازمانی حاکم در آموزش و پرورش ابهر در بین نیروهای صف و ستاد، گفت: «تعلیم و تربیت یک مجموعه پویا و درحال حرکت است و نظارت و بازدید‌ها باعث می‌شوند این قطار در حال حرکت در مسیر درست طی طریق نماید.»

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان و ناظران وزارتی از استان البرز، با تاکید بر این که نظارت بر روند اجرایی برنامه ها و فعالیت های مختلف مدارس عاملی مهم برای تقویت نقاط قوت و رفع نواقص احتمالی است، افزود: «بازرسی ها نقش مهمی در اجرای برنامه ها و ارتقاء شاخصهای مورد ارزیابی دارد.»

در ادامه حجت‌اله عباسی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ابهر گزارشی از اقدامات و عملکرد آموزش و پرورش شهرستان ابهردر زمینه کیفیت بخشی و رشد شاخصهای عملکردی آموزش و پرورش ابهر به ویژه در زمینه میانگین نمرات امتحانات پایانی،نرخ باسوادی شهرستان، پوشش تحصیلی و محورهای حوزه سنجش و ارزشیابی ارائه نمود.

شایان ذکر است در این بازدید تیم ناظران وزارتی در قالب 4تیم کارشناسی کلیه دفاتر امتحانات، لیست نمرات دبیر، اوراق امتحانی، صدور گواهینامه پایان تحصیلات، بایگانی و امور مربوط به امتحانات در 8 آموزشگاه عرفان و امیرالمومنین(ع) شهر صائین قلعه،حکیم هیدجی و کوثر شهر هیدج،آیت‌اله خامنه‌ای و ایران شهر ابهر را مورد بررسی قرار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار