برگزاری کارگروه آزمون بین المللی تیمز در قم

قم (پانا) - کارگاه ویژه مجریان و هماهنگ کنندگان آزمون بین المللی تیمز در قم برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۸۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگروه آزمون بین المللی تیمز در قم

با حضور رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش کشور و برخی از معاونین پژوهشی و نیروی انسانی آموزش و پرورش مراکز استان ها، کارشناسان و روسای ادارات تحقیق و پژوهش کارگروه آزمون بین المللی تیمز، در مرکز رفاهی شماره 2 فرهنگیان قم برگزار شد.

در این کارگاه دکتر فرهاد کریمی رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش کشور با بیان اینکه از پیشرفت امور در مسئله آزمون‌های تیم رضایت دارم گفت: ما می توانیم با هدایت های لازم و برنامه‌ریزی‌های مناسب کارکردها را در تیمز ارتقا و نتایج بهتری را به دست آوریم .

وی یکی از مدل های متفاوت و مناسب توسعه و تحول و بهبود را مدل پژوهشی دانست و افزود :برای ارتقای کیفیت باید پژوهش ها انجام و نقاط قوت و ضعف بررسی و برنامه‌ریزی مناسب انجام گردد. وی تأکید کرد ما به این مدل ایمان داریم و فرایندهای خود را بر اساس همسن مدل برنامه ریزی کرده ایم

کریمی استفاده از نتایج مطالعات در جهت بهبود کیفیت نظام آموزشی را در همین مدل دانست و افزود: تیمز و پرلز ۲ آزمون مهم بین المللی هستند که از طرف همه ما باید جدی گرفته شوند و مسئولین و پژوهشگران نیز باید نسبت به اشاعه آن و دفاعی محکم از نتایج آن اقدامات جدیرا به انجام رسانند .

رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش کشور تأکید کرد: ما باید در زمینه این آزمون ها مسئولین را اگاه نماییم و آنها را نیز تحت تأثیر قرار دهیم و از نتایج تیمز آنان آگاه سازیم

وی در پایان گفت:امیدواریم با تلاش‌های که در این راستا و در جهت تقویت آزمون های تیمز و پرلز انجام می گیرد ایران نیز جز یکی از کشورهای معتبر در این عرصه بین المللی باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار