عضو هیات مدیره صنایع لبنی در گفت و گو با پانا:

کره گرفتار بوروکراسی ادرای است

خبرگزاری پانا: عضو هیات مدیره صنایع لبنی با بیان اینکه کره اکنون گرفتار بورکراسی اداری است گفت: گفته می شود رییس بانک مرکزی برای تخصیص ارز مرجع به کره امضای رییس جمهور را هم گرفته است.

کد مطلب: ۸۹۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد

محمد فربد در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی پانا در خصوص ترخیص کره از گمرک اظهار کرد: اگر اظهارات مسوولین مقرون به حصت باشد امروز ارز مرجع برای ترخیص کره از گمرکات تخصیص داده می شود.

عضو هیات مدیره صنایع لبنی افزود: حدود 10 روز است که برای گرفتن ارز مرجع در حال رفت و آمد و رایزنی هستیم، گفته می شود رییس بانک مرکزی برای تخصیص ارز مرجع به کره امضای رییس جمهور را هم گرفته است.

وی تصریح کرد: البته تخصیص ارز به واردات کره تایید و امضای ستاد تدابیر ویژه اقتصادی را داشته و نیازی به دستور رییس جمهور نبوده است اما اکنون گرفتار بورکراسی اداری هستیم.

فربد با تاکید بر اینکه تا امروز ارز مرجع به بانک های عامل داده نشده است گفت: به محض ارایه ارز گشایش اعتبار لازم صورت گرفته و اسناد مبادله شود کره قابل ترخیص خواهد بود.

عضو هیات مدیره صنایع لبنی بیان کرد: البته مشخص نیست که این پروسه چند روز طول بکشد اکنون فراتر از یک ماه است به دنبال ترخیص کره هستیم امیدوار هستیم که امروز عملیاتی شود.

وی یادآور شد: تا کنون غیر از کمیابی کره در بازار مصرف کارخانه های تولیدکننده نیز متضرر شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار