رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: آموزش های فنی و حرفه ای از عوامل کاهش فقر است

درمیان (پانا) - رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه کاهش فقر از اهداف آموزشهای فنی و حرفه ای است ،گفت: مناسب‌ترین محل برای هزینه کرد یک منبع مالی جایی است که با توانمند سازی مهارتی تغییراتی در راستای کاهش فقر ایجاد شود.

کد مطلب: ۸۹۸۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: آموزش های فنی و حرفه ای  از عوامل کاهش فقر است

سلیمان پاک سرشت رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور عصر امروز(دوشنبه) در مراسم افتتاح کارگاه‌های آموزشی لوازم خانگی، خیاطی و کامپیوتر در شهرستان درمیان اظهار کرد: مهم‌ترین تجلی همکاری، کاهش فقر و کمک به محرومان است.

پاک سرشت ادامه داد: خوشبختانه امروز شاهد به ثمر نشستن دولت ژاپن در زمینه کمک به توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای کاهش فقر هستیم.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بیان کرد: مناسب‌ترین محل برای هزینه کرد یک منبع مالی جایی است که با توانمند سازی مهارتی تغییراتی در راستای کاهش فقر ایجاد شود.

وی با بیان اینکه کارگاه‌های آموزشی لوازم خانگی، خیاطی و کامپیوتر در شهرستان درمیان با مشارکت ۶۷ هزار یورو از ژاپن احداث شده است، بیان کرد: این نوع سرمایه‌گذاری‌ها به ویژه در استان‌های مرزی موجب امنیت پایدار شده و بستری برای رفع فقر است.

پاک سرشت از اجرای فعالیت‌هایی در راستای کاهش فقر در دیگر استان‌ها مانند سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها در مسیری بلند مدت به کاهش نرخ فقر به خصوص در مناطق آسیب پذیر کمک می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار