مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر خبر داد: کسب رتبه اول استانی آموزش و پرورش اسلامشهردر مسابقات پرسش مهر نوزدهم

اسلامشهر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر رتبه های برترکشوری و استانی آموزش و پرورش اسلامشهردر مسابقات پرسش مهر نوزدهم ریاست جمهوری را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۹۸۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر خبر داد: کسب رتبه اول استانی آموزش و پرورش اسلامشهردر مسابقات پرسش مهر نوزدهم

حسینعلی بنار در این رابطه اظهار کرد: بر اساس بخشنامه ارسالی از سوی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و با نظارت کارشناسی فرهنگی، هنری آموزش و پرورش اسلامشهر، در مسابقات پرسش مهر نوزدهم17 رتبه برتر کسب کردیم که سه رتبه آن مربوط به فرهنگیان گرامی و چهارده رتبه آن مخصوص دانش آموزان عزیز می باشد و با کسب رتبه‌های مذکور توانستیم در مجموع رتبه اول استانی را نیز بدست آوریم.

او در ادامه افزود: پنج رتبه برتر از رتبه‌های کسب شده نیز به مرحله مسابقات کشوری راه پیدا کردند.

مدیرآموزش وپرورش اسلامشهر خاطرنشان کرد: همکاران فرهنگی، سودابه تقی بیگلو و سمانه خوش باطن در رشته تصویرسازی از هنرستان‌های معرفت و شهدای واوان و ابوالفضل محرابی از دبیرستان شهید رجایی در رشته خط نسخ خوش درخشیدند.

او تصریح کرد: در بخش دانش آموزی نیز هانیه رحیمی از هنرستان شهدای واوان در رشته نقاشی، عطیه شهیدی از هنرستان کار و دانش ولایت دررشته طراحی، عطیه برزگراز هنرستان مهر ایران دررشته تصویر سازی، زهرا حقی و نیلوفر باجلان از هنرستان شهدای واوان در رشته پوستر، ملیکا فتحی و ریحانه سالک نوروزی از مدارس نمونه دولتی فاطمیه (س) و شاهد صدیقه طاهره(س) در رشته سخنوری، سامان ملکی از دبیرستان شاهد ولیعصر(عج) در رشته خط نستعلیق و دانش آموزان علی اصغر تقی پور، سجاد اشرفی و مهدی دانشور از هنرستان موفقیان در رشته‌های نسخ ، نقاشی خط و سخنوری حائز رتبه های برتر شدند.

بنار این موفقیت را به کارشناسی فرهنگی، هنری آموزش و پرورش ومدیران، همکاران فرهنگی، دانش آموزان و اولیاء آنان در واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهرتبریک گفت و ازدرگاه خداوند متعال ضمن سلامتی این عزیزان خواستار تداوم موفقیت‌ها شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار