تعالی دانشجو معلمان درمعارف مهدویت ضروی و راهگشا است

اصفهان(پانا)-معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور در مراسم انعقاد تفاهم نامه با ریاست بنیاد مهدویت و آینده پژوهشی اصفهان گفت:دانشجویان ما معلمان آینده کشور هستند و سرمایه گذاری روی این دانشجویان تضمین کننده آینده کشور است و تعالی و پیشرفت دانشجو معلمان در مباحث و معرف مهدویت برای ما ضروی است و با نگاه بلند مدت در تعلیم و تربیت راهگشا خواهد بود.

کد مطلب: ۸۹۸۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
تعالی دانشجو معلمان درمعارف مهدویت ضروی و راهگشا است

علی محمدی عنوان کرد:دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه ماموریت گرا است و همواره مورد محبت و لطف رهبر معظم انقلاب واقع شده است.دانشجویان دانشگاه فرهنگیان 30 سال باید پایه گذار و پاسدار ارزش های نظام و انقلاب اسلامی باشند و ما با جهت دهی مناسب می توانیم دانشجو معلمان را برای این عرصه دشوار مهیا کنیم و در این راستا می خواهیم از ظرفیت های بنیاد مهدویت بهره ببریم.

وی اظهار کرد: پتانسیل خوبی در حوزه تربیت معلم وجود دارد و ما تلاش می کنیم در مسیر شعار آرمانی دانشگاه یعنی تربیت معلم ترازجمهوری اسلامی گام برداریم.دانشجویان ما دارای اوقات فراغت بسیار خوبی هستند که می توان از این زمان برای آموزش معارف مهدویت استفاده کرد.

در پایان ضمن ابراز خرسندی از جلسه با حجت السلام نیلی پور تصریح کرد:ما به دنبال تعالی همه جانبه دانشجو معلمان هستیم و با تعامل با بنیاد مهدویت می توانیم در خصوص معرف مهدویت دانشجو معلمان را بیمه کنیم تا آنها با آگاهی بیشتر وارد کلاس های درس شوند و این تفاهم در اصفهان و مجموعه نمایشگاه های مهدویت می تواند ظرفیت خوبی برای برگزاری دوره های کانون مهدویت در سطح کشور باشد.

شایان ذکر است انعقاد این تفاهم بین دانشگاه فرهنگیان اصفهان و بنیاد مهدویت با حضور معاونت فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صورت پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار