مزار ۳۶۰ شهید استان اردبیل ساماندهی می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با تلاش مسئولان مربوطه ساماندهی مزار ۳۶۰ شهید استان تا پایان سال ۹۸ برنامه‌ریزی شده است.

کد مطلب: ۸۹۸۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مزار ۳۶۰ شهید استان اردبیل ساماندهی می‌شود

بهروز ندایی در جلسه ساماندهی گلزار شهدا در اردبیل اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور، مدیون خون شهدا و ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های آنها در دفاع از خاک کشور و ارزش‌ها و آرمان‌های آن است و ساماندهی مزار این عزیزان خواسته به حق خانواده آنان و وظیفه ماست .

او با اشاره به اینکه ما در سایه خون شهدای والامقام به برهه کنونی رسیده‌ایم، بیان کرد: شکل و فرم مزار شهدا، باید طوری باشد که در طول سال‌های متمادی همواره به عنوان یک طرح واحد و مشخص برای مردم متمایز از سایر مزارها باشد تا این فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌ها همواره در ذهن مردم باقی بماند .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به مصالح به کار برده شده در ساخت گلزار شهدا افزود: مصالح باید طوری انتخاب شود که با آب و هوای سرد منطقه سازگار بوده و در مدت زمان کوتاه از بین نرود تا شاهد ماندگاری هر چه بیشتر این یادمان‌ها باشیم .

ندایی تصریح کرد: بنیاد شهید باید تعداد مزارهایی را که در روستاها و شهرهای استان ساماندهی نشده‌اند به صورت مدون در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم ظرف مدت یک سال، ساماندهی را به اتمام برسانیم که این امر مورد تاکید جدی و اساسی بوده و باید مورد توجه قرار گیرد .

او با قدردانی از شهرداری اردبیل در راستای تسطیح آرامگاه‌ها گفت: با تلاش مسئولان مربوطه ساماندهی مزار 360 شهید استان تا پایان سال 98 برنامه‌ریزی شده که تلاش می کنیم در راستای تحقق این مهم پیگیری لازم را داشته باشیم تا بتوانیم ساماندهی آنها را به اتمام برسانیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار