در گفت‌وگو با پانا

شهرام شکوهی: خدایا این مملکت را ازخشکسالی و دروغ در امان بدار

تهران (پانا) –-شهرام شکوهی در آغاز نوروز ایرانی آرزو کرد سرزمین ایران از خشکسالی و دروغ در امان باشد.

کد مطلب: ۸۹۸۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
شهرام شکوهی: خدایا این مملکت را ازخشکسالی  و دروغ در امان بدار

شهرام شکوهی خواننده موسیقی پاپ که تابستان سال 97 به وعده برگزاری کنسرت ارزان‌قیمت جامه عمل پوشاند و در سالن وزارت کشور با فروش بلیت‌های یک‌سوم قیمت با طرفدارانش دیدار کرده بود در آستانه سال نوی ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا از آرزوهای بهاری خود برای مردم ایران گفت.

از شکوهی می‌پرسم «برای فرهنگ و هنر این سرزمین چه آرزویی داری؟» می‌گوید: خدایا این ملت و مملکت را از دروغ در امان بدار! اگر این اتفاق بیفتد هنر و فرهنگ هم درست می‌شود.

این خواننده پاپ می‌گوید: «خشکسالی» در دنیای امروز و در اوضاع امروز جامعه ما در همه عرصه‌ها ما را احاطه کرده است. البته این روزها شاهد بارش باران در سراسر کشور هستیم که زندگی را برای برخی از مردم شهرهای کشور سخت کرده است که امیدوارم این شرایط زودتر بهترشود، همچنین مشکلات اقتصادی، بحران‌های خانوادگی، معضلات اخلاقی و اجتماعی، رکود صنعت و کشاورزی همگی خشکسالی و بی‌برکتی‌هایی هستند که مردم ما با آن دست به گریبانند. برکت از زندگی‌ها رفته، چون رکن به رکن آن با دروغ پرشده است. من در سال جدید، روز طبیعت، بهار و سال نو آرزویی بهتر از این نمی‌توانم برای مردم و کشورم داشته باشم.

گفت‌وگو: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار