ساخت سریال شیخ صفی الدین اردبیلی با سرمایه گذاری 10 میلیاردی تومانی

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت : ساخت سریال شیخ صفی الدین اردبیلی ، حرکت عظیم فرهنگی با سرمایه گذاری حدودا"۱۰ میلیارد تومانی است که امیدواریم در زمان پیش بینی شده و به طور رضایت بخش، پیش رود.

کد مطلب: ۸۹۸۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
ساخت سریال شیخ صفی الدین اردبیلی با سرمایه گذاری 10 میلیاردی تومانی

اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در جلسه بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل یافته بود از بستر سازی برای ساخت سریال شیخ صفی الدین اردبیلی خبر داد .

او افزود : ساخت این سریال ، حرکت عظیم فرهنگی با سرمایه گذاری حدودا"۱۰ میلیارد تومانی است که امیدواریم در زمان پیش بینی شده و به طور رضایت بخش ، به پیش رود .

استاندار اردبیل گفت : به لحاظ اهمیت خاص و زیربنایی بودن حوزه فرهنگ ، به دنبال کارهای اساسی و بنیادین در این حوزه هستیم و درهمین راستا ، برنامه فرهنگی ویژه ای برای استان تدوین شده است .

بهنام جو با بیان این که توجه جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در این خصوص انتظار داریم ، از وزیر خواست تیم کارشناسی وزارت ؛ برنامه های مذکور را بررسی و در صورت مشاهده هرگونه نواقص احتمالی ، نسبت به برطرف کردن آن ها اقدام نمایند .

در پایان این نشست، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار اردبیل و تعدادی از مسوولان، کتاب «سوزلرین واحد یازیلیشی» ( شیوه خط و فرهنگ املایی ترکی آذربایجان ) که در شورای علمی - پژوهشی بنیاد فرهنگ ، هنر و ادب آذربایجان تالیف شده است رونمایی شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار