واکنش رئیس کمیته انضباطی به پست اینستاگرامی سید مهدی رحمتی

(پانا) – رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی رادیویی به پست اینستاگرامی سید مهدی رحمتی واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۸۹۸۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
واکنش رئیس کمیته انضباطی به پست اینستاگرامی سید مهدی رحمتی

سید مهدی رحمتی، کاپیتان استقلال شب گذشته با انتشار پستی در اینستاگرامش به انتقاد از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرداخت و از کمیته اخلاق این فدراسیون درخواست کرد به موضوع دوشغله بودن اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی توجه کند.

حسن‌زاده دقایقی قبل در گفت و گویی که با رادیو داشت پاسخ سید مهدی رحمتی را داد. او در واکنش به پست سید مهدی رحمتی در اینستاگرام گفت:

«وقتی یک جوان شهرستانی که تازه به تهران آمده و مشهور شده، علیه وزیر حرف می‌زند یا از زمین و زمان صحبت می‌کند باید در یک برنامه کالبدشکافی شود. ما مشکلی که با رسانه‌ها داریم این است که لذت می‌برند مسائل را وارونه جلوه دهند. چرا رادیو صحبت رحمتی علیه من را بولد می‌کند تا از من حرفی دربیاید؟»

رئیس کمیته انضباطی زمانی که با اعتراض گوینده رادیو درباره به کارگیری لفظ شهرستانی مواجه شد، گفت:

« چرا مطلب را طور دیگری ارائه می‌دهید؟ در فوتبالی که یک جوان شهرستانی وقتی یکی دو سال نگذشته می‌آید و میکروفن جلوی او قرار دارد و علیه وزیر، صدا و سیما و... حرف می‌زند باید کالبدشکافی شود. بودن یا نبودن افراد در هر شغلی ترتیبات سازمانی دارد. باید همه با رعایت احترام وظیفه‌مان را انجام دهیم و به قوانین احترام بگذاریم. نکته دوم این است که صدا و سیما رسالت دارد به اصلاح مسائل کمک کند. من تعجب می‌کنم چرا مطلب را مصادره می‌کنید؟ چرا با تکالیف خودمان آشنا نیستیم. یک دوستی به من گفت چرا در میکسدزون ورزشگاه مسائلی غیر فوتبال مطرح می‌شود گفتم شما مسائل غیر فوتبال را پخش نکنید. »

اما انتقادات حسن‌زاده به صدا و سیما هم رسید و او به انتقاد از رسانه ملی پرداخت. رئیس کمیته انضباطی در ادامه گفت: رئیس رسانه از من خواهش کرد تا در مورد مسائل انضباطی صحبت کنم اما مجری مصلحت دیده پست شخصی رحمتی را مطرح کند و جواب من را بشنود. نظر شخصی رحمتی را من نباید جواب دهم. صدا و سیما پول مردم را مصرف می‌کند و نباید وقت مردم را با این مسائل بگیریم. از من خواهش کردند به احترام مردم به مسائل انضباطی پاسخ دهم اما حالا باید در مورد یک پست شخصی یک بازیکن صحبت کنم. سزاوار این نیست که پول بیت‌المال را صرف این مسائل کنید. من برای شخص آقای علی عسگری متاسفم که صدا و سیما این قدر رها شده که شما پول بیت‌المال را مصرف می‌کنید تا در مورد پست شخصی بازیکن صحبت کنید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار