مدیرکل آموزش و پرورش:

16 پایگاه نوروزی آذربایجان غربی آماده پذیرش مسافران فرهنگی است

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ستاد اسکان فرهنگیان استان با 16 پایگاه نوروزی آماده پذیرش مسافران فرهنگی است.

کد مطلب: ۸۹۸۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
16 پایگاه نوروزی آذربایجان غربی آماده پذیرش مسافران فرهنگی است

ابراهیم محمدی در گفتگو با خبرنگار پانا ، در اولین روز از آغاز بکار استودیو الفبای این نهاد در ارومیه اظهار داشت: این نهاد بسیار گسترده بوده و دارای 595 هزار دانش آموز است که پوشش دادن اخبار این حوزه به همراه چالشها و مشکلات نیازمند چنین فضایی (استودیو الفبا) است.

وی ادامه داد: فرهنگیان در کلاس های درس تلاش وافری می کنند و لازم است تا برای تجدید انرژی فرهنگیان محترم و خانواده هایشان ستادهای اسکانی پربار و فعال را داشته باشیم.

وی بیان کرد: در نوروز 97 ستاد اسکان آذربایجان غربی جزو فعال ترین ستادها بوده است و خدماتی بهینه به مسافران ارائه کرد.

محمدی ادامه داد: امسال هم در 16 پایگاه شهرستانی با 85 مدرسه و 820 کلاس درس به همراه سه باشگاه فرهنگیان و خانه های معلم در سراسر استان برای این منظور تدارک دیده شده است.

وی اظهار داشت: در راستای تکریم فرهنگیان 253 کلاس استان امسال کلاس های ویژه می باشد که از تمامی امکانات لازم برخوردار است.

محمدی بیان کرد: امکاناتی از جمله مفرش بودن، دارا بودن پتو، تختخواب، تشک و متکا، یخچال، بخاری و کولر از جمله تجهیزات موجود در کلاس های تجهیز شده در آذربایجان غربی است.

در نوروز 1397 بیش از 45 هزار و 600 مسافر نوروزی شامل 12 هزار خانواده در ستادهای اسکان فرهنگیان استان شامل مدارس، خانه های معلم، اردوگاه ها و خوابگاه های دانشگاه فرهنگیان اسکان یافتند.

ستاد اسکان فرهنگیان استان با 826 کلاس مجهز در نوروز 1397 پذیرای فرهنگیان بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار