سیاوش شهریور: شمیرانات آماده تبدیل به شهرستان هوشمند است

تهران (پانا) - فرماندار شهرستان شمیرانات گفت: شمیرانات تنها شهرستانی است که همه شهرها و روستاهای آن فیبر نوری دارد و آماده تبدیل به شهرستان هوشمند است.

کد مطلب: ۸۹۸۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
سیاوش شهریور: شمیرانات  آماده تبدیل به شهرستان هوشمند است

به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شمیرانات در نشستی با حضور سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات ، یافتیان نماینده عضوهیات مدیره شرکت مخابرات ایران، رضایی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران و برخی از مدیران استانی و شهرستانی ،مشکلات مخابراتی و ارتباطی شهرستان بررسی شد.
سیاوش شهریور در این جلسه ضمن خیرمقدم به حضار اظهار داشت: تحقق توسعه پایدار در هر کشور نیازمند زیرساخت های مناسب و پیشرو است.
وی خاطرنشان کرد: یکماه قبل فیبر نوری در منطقه ای از بخش رودبار قصران برای یکروز دچار مشکل و قطع شد.
این مقام مسئول تاکید کرد: با توجه به اهمیت پدافند غیرعامل که موضوعات مخابراتی نظیر اینترنت از عوامل اساسی آن هستند، تدابیری اتخاذ شود تا امنیت آنها افزایش یابد.
نماینده عالی دولت در شمیرانات تصریح کرد: بسیاری از مشکلات شهرستان ماحصل عدم دسترسی الکترونیک به دستگاه های اجرایی و دهیاری هاست که اگر آنها به فرمانداری متصل شوند مشکلات نیز مرتفع می شوند.
وی ابراز کرد: این شهرستان بویژه در تعطیلات آخر هفته میزبان چندین هزار مسافر در شهر شمیران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران است.
همچنین ادامه داد: در این مواقع علاوه بر مشکلات ترافیکی گاهاً دچار قطعی ارتباط نیز می شویم.
این مقام مسئول بیان داشت: لواسان ظرفیت این را دارد که همانند بسیاری از شهرهای پیشرفته جهان به شهر الکترونیک تبدیل شود.
فرماندار شمیرانات خاطرنشان کرد: ارائه خدمات پیشرفته مخابراتی در شهرستان می تواند به سبب پشتیبانی و مسائل توریستی منجر به درآمدزایی هم بشود.
دکتر شهریور اذعان داشت: ظرفیت این را داریم که استارت آپ ها را در سطح شهرستان رونق دهیم.
در ادامه جلسه شرکت کنندگان به بحث و تبادل نظر پرداختند و تصمیماتی اتخاذ گردیده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار