علی توکلی: نمایشگاه فروش بهاره از 14 اسفند در بوستان بزرگ ولایت آغاز می شود

تهران (پانا) - شهردار منطقه 19 گفت:  از آنجایی که بوستان بزرگ ولایت یکی از 3  مرکز اصلی نمایشگاه های فروش بهاره در شهر تهران  و در مسیر شریان  های اصلی واقع شده است همه ساله شاهد استقبال شهروندان از اقصا نقاط شهر تهران از این نمایشگاه هستیم.

کد مطلب: ۸۹۸۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
علی توکلی:  نمایشگاه فروش بهاره از 14 اسفند در بوستان بزرگ ولایت آغاز می شود

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که بوستان بزرگ ولایت یکی از 3 مرکز اصلی نمایشگاه های فروش بهاره در شهر تهران و در مسیر شریان های اصلی واقع شده است همه ساله شاهد استقبال شهروندان از اقصا نقاط شهر تهران از این نمایشگاه هستیم.

وی ادامه داد: قیمت گذاری اجناس زیر نظر اتاق اصناف و اتحادیه های وزارت بازرگانی انجام می شود و نمایشگاه تا پایان سال از ساعت 10صبح تا 22 در 400 غرفه با عرضه محصولات تنظیم بازار، پوشاک، خشکبار، البسه و... برپا است.

توکلی با اشاره به تدارک تسهیلات رفاهی برای خریداران در این نمایشگاه افزود: فضای پارکینگی با مساحت 15 هزار متر مربع ،3 دستگاه خودپرداز، سرویس های بهداشتی، نمازخانه و... پیش بینی شده است.

به گفته این مسئول شهروندان علاقمند به خرید از نمایشگاه فروش بهاره می توانند به آدرس انتهای بزرگراه شهید نواب لاین کندرو خیابان برادران شهید عبدی درب شماره 2 مقابل قلعه شادی مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار