معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان: 18 هزار دانش آموز کردستانی تحت پوشش طرح نماد قرار دارند

سنندج(پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: بیش از 18 هزار دانش آموز استان تحت پوشش طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان قرار دارند.

کد مطلب: ۸۹۸۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان: 18 هزار دانش آموز کردستانی تحت پوشش طرح نماد قرار دارند

افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در شورای سیاست گذاری طرح نماد که به ریاست معاون سیاسی، امنیتی استانداری کردستان برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از اجرای این طرح گفت: نماد با هدف نظام بخشی و سازماندهی برنامه ها و فعالیت های حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان طراحی شده است و در دو محور مراقبتی و آموزش ارتقایی به صورت پایلوت در دو شهرستان استان در حال اجرا است.

وی افزود: 156 مدرسه شهرستان کامیاران و 6 مدرسه ناحیه یک سنندج مجری این طرح هستند که در شهرستان کامیاران تمام دانش آموزان بالغ بر 16 هزار و 285 نفر و در ناحیه یک سنندج 6 مدرسه و 2 هزار و 250 دانش آموز تحت پوشش این طرح هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی مدیران، تعیین سفیران نماد، شناسایی و غربالگری تمام دانش آموزان، تهیه منابع آموزشی و علمی، هماهنگی دستگاه های عضو طرح و آغاز آموزش های ارتقایی، خاطر نشان کرد: در طرح نماد علاوه بر آموزش و پرورش 13 دستگاه عضو ائتلاف هستند که هر کدام به فراخور آسیب های شناسایی شده نقش مداخله ای و حمایتی خود در جهت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در مدارس را ایفا خواهند کرد.

وی ضمن قدردانی از دستگاه های استانی عضو ائتلاف نماد، پیگیری و همراهی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری را ستود و افزود: با عنایت به اینکه قرار است تا پایان برنامه ششم توسعه، تمام دانش آموزان و مدارس کشور تحت پوشش این طرح قرار گیرند، لازم است دستگاه های همکار در این طرح در بخش درون سازمانی اقدامات لازم جهت آگاه سازی همکاران نسبت به نقش و وظایف دستگاه خود را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار