نمایشگاه دست سازه و بازارچه کارآفرینی در دبیرستان شاهد دخترانه رزاق طلب سنندج افتتاح شد

سنندج(پانا)-با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان، نمایشگاه دست سازه و بازارچه کارآفرینی نوجوان خوارزمی در دبیرستان شاهد دخترانه رزاق طلب ناحیه دوسنندج افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۹۸۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه دست سازه و بازارچه کارآفرینی در دبیرستان شاهد دخترانه رزاق طلب سنندج افتتاح شد

مراسم افتتاح نمایشگاه دست سازه و بازارچه کار آفرینی نوجوان خوارزمی با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کردستان ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج، روسای ادارات شاهد و امور ایثارگران ، آموزش متوسطه اول و اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل، مدیر و عوامل اجرایی مدرسه، دبیران و دانش آموزان در دبیرستان شاهد دخترانه رزاق طلب ناحیه دو سنندج برگزار شد .

طالب محمدی معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان به همراه مسئولین استانی و شهرستان از غرفه های نمایشگاه بازدید و با دانش آموزان گفتگو کرد و از اهتمام مدیریت آموزشگاه، همراهی و همکاری عوامل اجرایی و معلمان مدرسه و هم چنین تلاش و زحمات دانش آموزان تشکر و برپایی نمایشگاه را اقدامی ارزشمند در راستای مهارت آموزی دانست .

معصومه توکلی مدیر دبیرستان شاهد رزاق طلب نیز در حاشیه این مراسم، هدف از برپایی نمایشگاه و بازارچه را تقویت روحیه خود باوری، اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری دانش آموزان، معرفی مشاغل خانگی، آشنایی دانش آموزان با شیوه های کسب و کار، تمرین عملی و آشنایی با بازار یابی و تبلیغات و کار آفرینی عنوان کرد .

وی با بیان اینکه این نمایشگاه روزهای یکشنبه و دوشنبه 12 و 13 اسفند ماه 97 در محوطه آموزشگاه دایر می باشد گفت : اولیای محترم دانش آموزان می توانند در دو روز برپایی نمایشگاه از آثار و دست ساخته های فرزندان خود بازدید و در صورت تمایل خرید کنند .

توکلی در ادامه به تعداد غرفه های نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت : در این نمایشگاه آثار و دست ساخته های دانش آموزان در غرفه هایی شامل : سفال کاری ، مواد غذایی، هنرهای دستی ، ادبیات ، نمد دوزی، فانتزی، چهل تکه دوزی، زیورآلات، صنایع چوب ، تابلوی برجسته و کاشی، دکوپاژ و فرشینه، شمعدانی و ویترای، صنایع بومی، گالری هنری، چرم دوزی و غرفه خوراکی ها در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است .

مدیر دبیرستان شاهد شهیده مهری رزاق طلب آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج هم چنین اظهار داشت : این نمایشگاه در راستای درس کار و فناوری برپا و دانش آموزان در طول سال تحصیلی مهارت های مختلف را یاد گرفته و در این نمایشگاه آثار خود را در معرض دید قرار داده اند .

وی در پایان از حضور مسئولین استان و شهرستان در مراسم افتتاح این نمایشگاه تشکر کرد و زحمات کلیه عوامل اجرایی مدرسه، دبیران ، به ویژه دبیر کار فناوری مدرسه و کلیه دست اندرکاران مدرسه را شایسته تجلیل دانست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار