آغاز بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی شهید حمزه شیراز

شیراز (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور گفت: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی بدون توسعه امکانات ورزشی ممکن نیست.

کد مطلب: ۸۹۸۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی شهید حمزه شیراز

حسین بابویی در آیین گشایش زمین چمن مصنوعی فوتبال مجموعه ورزشی شهید حمزه شیراز، گفت: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی بدون توسعه امکانات ورزشی ممکن نیست و بر همین اساس 20 زمین چمن مصنوعی ، 15 استخر و چند ورزشگاه ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان در فارس در حال احداث است.

وی با بیان اینکه، مسیر ورزش دانش‌آموزی بن بست نیست، گفت: دانش آموزان می‌توانند با استفاده از برنامه‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی که با حمایت وزارت آموزش و پرورش در حال اجرا است، از مدارس و در قالب تیم‌های مختلف، فعالیت ورزشی خود را شروع و تا مرحله کشوری و ملی نیز پیش بروند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این مراسم گفت: تلاش ما این است تا با همت همه همکاران و مسئولان استانی، نسبت به توسعه فضاهای ورزشی در سطح استان اقدام شود.

علی عسکر نجفی لازمه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان را توسعه تجهیزات و فضاهای ورزشی عنوان کرد و گفت: تلاش ما سالم‌سازی فضا برای نوجوانان و جوانان است و سبک زندگی ناسالم کنونی نیازمند توسعه و ترویج فرهنگ ورزش است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت:تلاش ما این است تا سرانه ورزش دانش آموزی فارس که هم اکنون 23 صدم متر مربع است را افزایش دهیم.

احمد علی قهرمانی گفت: مجموعه ورزشی شهید حمزه یکی از مجموعه های خوب استان است که با دارا بودن امکانات مختلف ورزشی ، آمادگی لازم برای حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان و استفاده از این امکانات را دارد.

اوهزینه ساخت زمین چمن مصنوعی در این مجموعه را بالغ بر 220 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این هزینه به صورت مشارکتی و توسط معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت متبوع و اداره کل آموزش و پرورش فارس تامین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار