برگزاری مسابقه کتابخوانی دانایی و توانایی درفاروج

فاروج (پانا)- به منظور گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی مسابقه ای با عنوان دانایی و توانایی با حضور منتخبین مدارس ابتدایی و متوسطه های اول و دوم در محل کانون فرهنگی تربیتی شهید توافقی و دبیرستان شهید حسین پور شهرستان فاروج برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۹۸۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه کتابخوانی دانایی و توانایی درفاروج

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج هدف از برگزاری این مسابقه را گسترش فرهنگ مطالعه کتاب های غیر درسی در بین دانش آموزان اعلام نمود.

حسن علی پور افزود:فقط نفرات اول مقطع متوسطه اول تا سطح استان و مقطع متوسطه دوم نیز تا سطح کشوری به این دوره از مسابقات اعزام خواهند شد.

کارشناس فرهنگی، هنری و مشاوره اداره آموزش و پرورش شهرستان فاروج نیز در رابطه با اسامی دانش آموزان برگزیده در این دوره از مسابقات کتابخوانی مرحله شهرستان در مقطع متوسطه دوم گفت: در مقطع متوسطه دوم در بخش دانش آموزان پسر محمد ولی و امیر حسین حسینی هر دو از دبیرستان امام خمینی (ره) و در بخش دانش آموزان دختر نفیسه منصوری، زهرا کریمی هردو از دبیرستان آیت الله خامنه ای و فاطمه توکلی ترنیک از دبیرستان فضیلت رتبه های اول تا سوم را از آن خود نمودند.

محبوبه حاجی پور افزود:در متوسطه اول و در بخش دانش آموزان پسر علی جباری از دبیرستان نمونه دولتی الغدیر، امیرعلی حسن زاده از دبیرستان شبانه روزی ولایت، علیرضا محب از دبیرستان نمونه دولتی الغدیر و در بخش دانش آموزان خواهر مینا شادکام، صبا دلایلی و تکتم جوانبخت از سه از دبیرستان شبانه روزی فدک حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

وی نفرات منتخب در مقطع ابتدایی را نیز دانش آموزان پسر امیرعلی زراعتکار، منصور یوسفی از دبستان نخبگان، محمدعلی علی پور از دبستان عشایری بام، مهدی برزگر از دبستان شهید تقوا مقدم، یاسین حکیم زاده از دبستان شهید ربیعی مشترک رتبه اول، امیرعلی رمضان زاده و مهدی عزیزی مشترک رتبه دوم و علیرضا زارع رتبه سوم، هر سه از دبستان شهید ربیعی و در بخش دانش آموزان دختر سمانه فدایی از دبستان عشایری یام، ملیکا عزیزی، نرگس مرادی، زهرا نادری فر هر سه از دبستان امین زاده مشترک رتبه اول، زهرا شکوری از دبستان نخبگان، زهرا خوش کلام از دبستان عشایری یام، زهرا نیازی، سوگند سروری و شقایق حسینی هر دو از دبستان امین زاده مشترک رتبه دوم، فریناز عزیزی و زهرا گلچین هر دو از دبستان امین زاده مشترک رتبه سوم را کسب نمودند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار