در جلسه هیات‌رئیسه مجلس مصوب شد؛

افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی لازم‌الاجرا شد

تهران (پانا) - سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از تاکید هیأت رئیسه بر لازم‌الاجراء بودن مصوبه مجلس در مورد افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۸۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی لازم‌الاجرا شد

به گزارش خانه ملت، بهروز نعمتی اظهار کرد: در جلسه عصر امروز (یکشنبه) هیأت‌رئیسه مجلس در مورد مصوبه مجلس مبنی‌بر افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق‌ها در سال آینده و همچنین نامه رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی‌بر اجرایی نبودن این مصوبه، بحث و بررسی صورت گرفت و تاکید شد که ملاک همه باید اجرای قانون باشد.

وی یادآور شد: ممکن است هر قانونی ایراداتی داشته باشد و مصوبه اخیر مجلس هم از این قاعده مستثنی نیست. همچنین ممکن است شورای نگهبان ملاحظاتی درباره این مصوبه داشته باشد اما اگر این مصوبه از سوی شورای نگهبان تأیید و به قانون تبدیل شد، لازم‌الاجراست.

نعمتی با بیان این‌که شورای نگهبان نظر خود درباره مصوبات بودجه را تا اوایل هفته آینده اعلام می‌کند، افزود: آنچه در این جلسه مطرح شد این بود که نباید دولت را تضعیف کنیم و باید به دولت کمک کنیم اما نمی‌توان گفت که قانون اجرا شدنی نیست و قطعاً دولت مکلف به اجرای قانون است.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اضافه کرد: طبق تصمیم هیأت رئیسه، قرار شد آقایان جهرمی وزیر ارتباطات و انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در اولین جلسات سال آینده مجلس در مورد دولت الکترونیک گزارشی به مجلس ارائه کنند که تاکنون چه اقداماتی در این راستا انجام شده و چه برنامه‌هایی دارند و چه توقعاتی از مجلس دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار