مشاور امور بانوان مدیریت اموزش و پرورش بیرجند :نمایشگاه نقش آفرینی بانوان فرهیخته هنرستانی افتتاح شد

بیرجند (پانا) -مشاور امور بانوان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیرجند ازبرگزاری وافتتاح نمایشگاه نقش آفرینی بانوان فرهیخته هنرستانی در توسعه پایدار در هنرستان فنی و نمونه کوثر باحضور مسئولین استانی و شهرستانی خبرداد.

کد مطلب: ۸۹۸۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مشاور امور بانوان مدیریت اموزش و پرورش بیرجند :نمایشگاه نقش آفرینی بانوان فرهیخته هنرستانی  افتتاح شد

نمایشگاه توانمندی‌های بانوان فرهیخته هنرستان کوثر با همکاری هنرستانهای (انقلاب اسلامی و شهدای سایپا وشاهد سهام خیام ) حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.


در این مراسم حجت پناه عنوان کرد: مطالبات زنان برای حضور در این نمایشگاه فراتر از انتظار بود ولی با توجه به امکانات و ظرفیت موجود، این نمایشگاه که در 4 غرفه بزرگ برپاشده بود که قابلیت‌های بانوان بیرجند برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شد.

او یادآور شد: در راستای اجرای مؤلفه‌های حمایت از کالای ایرانی، نقش زنان در رسیدن به توسعه ی پایدار امری بدیهی است.


حجت پناه خاطر نشان کرد: نمایشگاه توانمندی زنان بستری مناسب و مطلوب است تا بانوان توانمندیها و دستاوردهای که دیده نمی‌شوند، را در معرض دید عموم قرار دهند و شرایط فروش و عرضه آن‌ها را در بستری مناسب پیدا کنند.


نمایشگاه توانمندی بانوان شهرستان بیرجند که از هنر و توانایی های بانوان این شهرستان حکایت دارد دل هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. از جمله آثار به نمایش در آمده در این نمایشگاه میتوان به تابلو فرش های کم نظیر و ارزشمند و آثار تذهیبکاری بانوان شهرستان بیرجند اشاره نمود که هم شامل آثار کلاسیک و آثار کنونی میشود.
در غرفه خیاطی به حق آثار بسیار زیبایی جلوه نمایی می کند که انواع سلیقه ها را پوشش می دهد…
سرمدی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های بانوان هنرستانی اظهار کرد: این نمایشگاه نمونه کوچکی از توانمندی‌های بانوان بیرجند است .


اوافزود: بانوان نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و دیگر زمینه‌ها توانمندی‌های قابل‌توجهی را کسب و به موفقیت‌های شایانی دست پیدا کرده‌اند. خبرنگار: مهدی آراسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار