پایان سرقتهای سریالی سه خواهر در نیشابور

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی نیشابور گفت: سه خواهر سارق با بیش از ۴۰ فقره کیف‌قاپی با تلاش ماموران تجسس کلانتری ۱۱ طالقانی شهرستان دستگیر و روانه زندان شدند.

کد مطلب: ۸۹۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ محمدحسن امیری اظهار کرد: این خواهران سارق که اقدام به سرقت کیف‌ها و وجوه نقد شهروندان در اماکن شلوغ می‌کردند در یک عملیات گسترده پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی نیشابور بیان کرد: ماموران پلیس در پی چندین فقره کیف‌قاپی در داخل اماکن مذهبی، تفریحی و داخل اتوبوس‌های درون شهری در سطح شهرستان محدوده‌های وقوع جرم را شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

امیری گفت: با راهنمایی‌های مالباختگان مشخص شد شگردهای به‌کار رفته در سرقت‌‌ها با شیوه‌های کاری سه سارق سابقه‌دار یکسان است و به‌همین دلیل تحقیقات فنی پلیس برای شناسایی و دستگیری آنان شروع شد و دریافتند که مدتی قبل از زندان آزاد و به آدرس دیگری نقل مکان کرده‌اند.

وی تصریح کرد: پس از شناسایی مخفیگاه سارقان، ماموران در یک اقدام غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه آنان وارد شدند و در بازرسی از منزل تعداد ۴۰دادی عابربانک، مدارک شناسایی، موبایل و ... را کشف کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور بیان کرد: سارقان که معتاد به مصرف مواد مخدر بودند در مقابل مستندات و ادله پلیس لب به اعتراف گشوده و بیان داشتند سرقت‌های فوق را سه نفری در داخل بیمارستان‌ها، اتوبوس‌های درون شهری و اماکن مذهبی انجام می‌دادند.

سرهنگ امیری اظهار کرد: با اعترافات صریح متهمان پرونده تشکیل و متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار