با همکاری اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز؛

طرح جامع غربالگری سلامت خبرنگاران در آذربایجان شرقی اجرا می شود

تبریز(پانا) - رئیس خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان شرقی گفت: طرح جامع غربالگری سلامت خبرنگاران با همکاری اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز بزودی اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۸۹۸۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح جامع غربالگری سلامت خبرنگاران در آذربایجان شرقی اجرا می شود

اسد فلاح، انجام این طرح مبتکرانه را از محاسن و نتایج امضای تفاهمنامه همکاری های مشترک خانه مطبوعات و رسانه های استان با اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز عنوان کرد و افزود: علاوه بر بهره مندی تمامی اعضای عضو خانه مطبوعات و رسانه های استان، سایر فعالان رسانه ای آذربایجان شرقی نیز در زمره هدف و پوشش خدمات سلامت این طرح حمایتی قرار دارند.

وی ادامه داد: تشکیل پرونده سلامت اولین گام ارزشمند در مسیر اجرای طرح جامع غربالگری خبرنگاران خواهد بود.

فلاح همچنین به رویکرد این تشکل رسانه ای در راستای پیگیری تاسیس و ایجاد انجمن خبرنگاران حوزه سلامت خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان شرقی در آینده نزدیک اشاره کرد و اظهار داشت: تخصصی کردن فعالیت های مطبوعاتی و شکل گیری انجمن های تخصصی رسانه ای در شاخه های مهم و مختلفی نظیر ورزش، اقتصاد و هنر و نیز پرداختن به امر ساماندهی خبرنگاران از جمله برنامه های آتی است.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان شرقی، ایجاد چتر گسترده آموزشی را فرصت مناسبی برای اهالی رسانه و اصحاب قلم دانست و خاطرنشان کرد: هم اکنون دوره آموزشی سطح 2 خبرنگاری زیر نظر این تشکل رسانه ای در حال برگزاری است ضمن آنکه کارگاه تخصصی خلاقیت و نوآوری در مدیریت رسانه نیز بصورت رایگان و همراه با اعطای گواهینامه حضور در کارگاه، با همکاری مشترک مدرسه بازاریابی تبریز برای اعضای عضو و اصحاب مطبوعات استان برگزار شد.

اسد فلاح، همچنین گفت: دوره آموزش اصول ایمنی و آتش نشانی نیز در قالب طرح "آتش نشان داوطلب" برای قریب به 30 نفر از اعضای عضو خانه مطبوعات و رسانه های استان بصورت تئوری و عملی طی مدت دو روز برگزارشد.

وی اضافه کرد: این دوره آموزشی رایگان با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز برگزار و مورد استقبال قرار گرفت. به گفته این عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات و رسانه های استان، پیشتر نیز دوره آموزشی احیا قلبی ریوی در قالب کارگاه یک روزه اصول کلی ارزیابی بیمار ویژه اصحاب مطبوعات و رسانه به مدت 5 ساعت و با همکاری مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شده بود که گواهینامه های پایان دوره آن آماده توزیع بین حاضران کارگاه است.

دومین نشست تخصصی رسانه و گردشگری، موضوع دیگری از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته بود که رئیس خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان شرقی در خصوص آن گفت: این نشست تخصصی به مدت 6 ساعت و با حضور اساتید بنام کشور زیر نظر دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حسن همکاری معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی و همچنین همراهی و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تاکید بر تبریز 2018 برگزار شد که گواهینامه های مربوط به این نشست تخصصی نیز در صورت مراجعه شرکت کنندگان قابل دریافت و وصول می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار