برگزاری مرحله منطقه‌ای هشتمین جشنواره جابربن حیان در شهرستان پارس آباد

اردبیل (پانا) - مرحله منطقه‌ای هشتمین جشنواره جابربن حیان باحضور امام جمعه وفرماندار شهرستان پارس آباد در سالن ورزشی شهید شیرزاد برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۹۸۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله منطقه‌ای هشتمین جشنواره جابربن حیان در شهرستان پارس آباد

امام جمعه شهرستان پارس آباد، ضمن تقدیراز مدیریت آموزش و پرورش و عوامل برگزاری این جشنواره گفت: اگر دانش آموزان می توانند طرح های ابتکاری و خلاقانه خود را در کنار آموزش به نمایش بگذارند و استعداد شان شکوفا گردد یک راهش همین برگزاری جشنواره جابرین حیان و کاری فوق العاده زیبا در جهت تشویق آنان است .

فرماندار شهرستان پارس آباد نیز ضمن ستودن برگزاری جشنواره جابرین حیان و تقدیر از همه دست اندرکاران فعال این عرصه گفت:امیدوارم منتخبین برتر این جشنواره به مرحله کشوری راه یافته و جایگاه شهرستان پارس آباد را بیش از پیش ارتقا دهند .

علی علایی افزود:برگزاری این جشنواره ها یقینا موجبات رشد و تجلی استعدادهای دانش آموزان را فراهم می کند و موجبات پیشرفت فرهنگ و اموزش منطقه خواهد بود .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد نیز ضمن عرض خیر مقدم گفت: طرح جابربن‌ حیان پروژه‌ای است که در سال‌های اخیر در آموزش و پرورش رونق گرفته و در پایه‌های اول تا ششم ابتدایی در حال اجرا است .

احمد دهقانی افزود : جشنواره جابربن حیان با هدف استعداد یابی و تشویق دانش آموزان به انجام فعالیت های غیر درسی و علمی ، کمک می نماید که دانش آموزان در طول دوران تحصیل خود به دنبال تحقیق و پژوهش بر اساس علائق شخصی و توانمندی خود باشند .

او ادامه داد:هشتمین جشنواره جابرین حیان شهرستان پارس آباد با حضور 300 اثر از مدارس ابتدایی این منطقه و در قالب 5 زمینه شامل ارائه مدل،تحقیق،طراحی و ساخت آزمایش، و نمایش علمی در حال برگزاری است و از بین این آثار بعد از داوری 6 اثر بعنوان آثار برتر به مرحله استانی راه خواهند یافت .

اجرای سرود جابربن حیان و خوش آمد گویی یکی از دانش آموزان با لباس عشایری و اهدای جوایز به اعضای سرود،و مصاحبه با دانش آموزان شرکت کننده بهمراه معرفی آثار ، از دیگر برنامه های متنوع این جشنواره بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار