مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم: ایجاد ۸ ستاد خدمت رسانی شهرداری قم برای ایام نوروز

قم (پانا) - مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از ایجاد ۸ ستاد خدمت رسانی شهرداری قم برای ایام نوروز خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۸۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم: ایجاد ۸ ستاد خدمت رسانی شهرداری قم برای ایام نوروز

سید محسن میرهادی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به برنامه ریزی شهرداری قم برای ایام نوروز اظهار کرد: شهرداری عملکرد سال گذشته خود در تعطیلات نوروزی را آسیب شناسی کرد و نقاط ضعف و قوت خود را شناخت، به دنبال رفع این نقاط ضعف هستیم.

وی ادامه داد: از جمله نقاط ضعف در پارکینگ‌ طبقاتی در مرکز شهر قم، بحث سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها است، باید آب و گاز برای تاسیسات این پارکینگ‌ تامین شود، ۱۷۰ سرویس بهداشتی و ۹۰ حمام در این پارکینگ طبقاتی وجود دارد که فشار آب کنونی برای استفاده از این تاسیسات جوابگو نیست.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم افزود: شهرداری هشت ستاد برای ایام نوروز ایجاد کرده است. سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در این ایام فعال است و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در این سامانه حضور پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: از جمله نقاط ضعف در شهر قم در ایام نوروز بحث وضعیت ورودی‌ها است و باید این ورودی‌ها برای ایام نوروز ساماندهی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار