دبیرستان حضرت معصومه (س) ناحیه 3 قم رتبه ممتاز تعالی مدیریت کشور

قم (پانا) - دبیرستان نمونه دولتی حضرت معصومه (س) با تلاش و کوشش  مدیر، همکاران، اولیاء و دانش آموزان  این واحد آموزشی موفق به کسب رتبه ممتاز کشوری در برنامه تعالی مدیریت گردید.

کد مطلب: ۸۹۸۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
دبیرستان حضرت معصومه (س) ناحیه 3 قم رتبه ممتاز تعالی مدیریت کشور

نادر محمدی دبیر برنامه تعالی مدیریت مدرسه گفت : برنامه تعالی با تکیه بر سند تحول بنیادین و نگاهی تعالی بخش، مدرسه محور، مشارکت جو و کیفیت مدار است. همچنین در این برنامه با در نظر گرفتن اصول موثر در مدیریت مدرسه (عوامل درونی و بیرونی) و با اتخاذ تدابیر مطلوب و برنامه محور سعی بر عملیاتی کردن این اهداف شده است.

محمدی تصریح کرد: دبیرستان نمونه دولتی حضرت معصومه (ع) موفق به کسب رتبه ممتاز کشوری در برنامه تعالی مدیریت مدرسه شده است که بی شک زحمات سرکار خانم آقایی مدیر آموزشگاه ،کادراجرایی و دبیران محترم در دستیابی به این مهم بسیار تاثیر گذار بوده است چرا که یکی از اهداف این برنامه ایجاد وفاق سازمانی و توسعه فرهنگ کار گروهی می باشد. ما هم از طرف دبیرخانه طرح تعالی مدیریت این موفقیت را خدمت همکاران محترم، اولیاء و دانش آموزان دبیرستان حضرت معصومه (ع) تبریک عرض می نماییم.

دبیر برنامه تعالی مدیریت مدرسه ابراز امیدواری کرد به لطف خداوند در آینده نزدیک، شاهد موفقیت های روز افزون این واحدآموزشی و رشد و تعالی سایر مدارس باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار