جاسمی، نماینده کرمانشاه:‌ قاچاق دام زنده از مرزهای غربی متوقف شده است

تهران (پانا) - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌گوید باتوجه به افزایش نظارت‌ها و ورود دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی به موضوع قاچاق دام و کنترل این معضل، خروج غیر قانونی دام زنده از کشور متوقف شده است.

کد مطلب: ۸۹۸۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
جاسمی، نماینده کرمانشاه:‌ قاچاق دام زنده از مرزهای غربی متوقف شده است

به گزارش خانه ملت،‌ سیدقاسم جاسمی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص قاچاق دام زنده از مرزهای غرب کشور، گفت: وضع کنترل خروج دام زنده و مولد از کشور مطلوب شده است و به حالت عادی خود بازگشته است.

غفلت مسئولان از مرزها تسهیل‌گر قاچاق دام زنده

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دلیل کنترل‌نشدن و نظارت مسئولان اجرایی بخش از جمعیت دامی کشور از طریق مرزهای غربی کشور قاچاق شد، گفت: توقع داریم مدیران اجرایی استان‌های غربی و دستگاه‌های ذی‌ربط کنترل و نظارت بیشتری بر روی مرزهای غرب کشور داشته باشند.

متاسفانه بعد از اینکه بخشی از دام‌های کشور به صورت غیر قانونی از کشور خارج شد مسئولان مرزها را به خوبی کنترل و مدیریت کردند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه بعد از اینکه بخشی از دام‌های کشور به صورت غیر قانونی از کشور خارج شد مسئولان مرزها را به خوبی کنترل و مدیریت کردند، ادامه داد: نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستگاه‌های اطلاعاتی در مرزهای غرب کشور مخصوصا استان کرمانشاه عملکرد خوبی داشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار