هم‌زمان با آغاز یازدهمین دوسالانه پویانمایی تهران آغاز شد

اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی پویانمایی در اهواز

اهواز(پانا) - هم‌زمان با آغاز یازدهمین دوسالانه پویانمایی تهران، اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی پویانمایی در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز آغاز شد.

کد مطلب: ۸۹۸۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی پویانمایی در اهواز

یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از صبح روز یک‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ در تهران کلید ‌خورد و هم‌زمان با آغاز آن از صبح امروز یک‌شنبه اکران‌های ویژه خود را به‌صورت رایگان، ویژه دانش‌آموزان مدارس در مرکز فرهنگی هنری کانون مجتمع اهواز واقع در فاز 2 پادادشهر، بعد از بازارچه آغاز کرد.

مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شهرستان اهواز هر روز صبح ساعت 9:30 با اکران آثار یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، میزبان کودکان و نوجوانان و دانش آموزان اهوازی است.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ به دبیری محمدرضا کریمی‌صارمی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب با نمایش آثار منتخب داخلی و خارجی در چند بخش میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ۲۲ سال اخیر متولی برپایی این دوسالانه هنری بود و امسال یازدهمین دوره آن را در بخش‌های مختلف رقابتی و جنبی برگزار می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار