افشاگری وزیر ارتباطات درباره دستکار‌ی در آرای نظرسنجی برنامه محبوب صدا و سیما

صدا و سیما: ثبت آرا متوقف شده است

تهران (پانا) - محمدجواد آذری جهرمی با انتشار مستندات نظرسنجی صدا و سیما از دستکاری بخشی از آمار و ثبت بیش از یک میلیون رای غیر واقعی از ساعت ۱ تا ۴ بامداد روز گذشته برای یک برنامه خبر داد. بر اساس اخبار منتشر شده این برنامه «برنده‌باش» است.

کد مطلب: ۸۹۸۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
افشاگری وزیر ارتباطات درباره دستکار‌ی در آرای نظرسنجی برنامه محبوب صدا و سیما

طی ساعات گذشته وزیر ارتباطات در مورد نظرسنجیِ انتخاب محبوبترین برنامه سال صداوسیما در توئیتر گزارشی را منتشر و اعلام کرد که نتایج برای رسیدگی به صداوسیما و پلیس فتا ارسال خواهد شد.

آذری جهرمی با انتشار مستندات نظرسنجی صدا و سیما از دستکاری بخشی از آمار و ثبت بیش از یک میلیون رای غیر واقعی از ساعت ۱ تا ۴ بامداد روز گذشته برای یک برنامه خبر داد. بر اساس اخبار منتشر شده این برنامه «برنده‌باش» است.

همچنین مسعود احمدی افزادی دبیر پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران با اشاره به اختلال پیش آمده در سامانه پیامکی نظرسنجیاز بروز اختلال در سامانه خبر داد و گفت: از همان لحظه بروز اختلال در سامانه، رای گیری بخش مردمی جشنواره متوقف شد و موضوع در حال پیگیری است.

احمدی‌افزادی با اعلام این خبر گفت: حوزه انفورماتیک جشنواره جام جم در ساعت ۲۴ بامداد روز جمعه ۱۰ اسفندماه، متوجه این اختلال در رأی گیری‌ها شده و بلافاصله سیستم ورود آرا را بسته است.

دبیر جشنواره جام‌جم خاطرنشان کرد: ثبت آرا همچنان متوقف است و در حال بررسی علت بروز این اشکال هستیم.

گفتنی است، پس از آنکه ارسال حجم عظیمی از پیامک به نام مردم برای برنامه «برنده باش»، نتایج نظرسنجی مردمی بهترین برنامه تلویزیون ایران را جابجا کرد و «نود» را به رده دوم تنزل داد، اعتراض‌ها به این تقلب صداوسیما را به توقف این رأی‌گیری برای بررسی ماجرا واداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار