مدیر دانش آموزی کردستان تاکید کرد: برگزاری هر چه بهتر جشن نیکوکاری در جهت اجرایی کردن منش تشکیلاتی "یاری و مهربانی"

سنندج(پانا) - مدیر دانش آموزی استان کردستان از برگزاری جشن نیکوکاری در جهت اجرایی کردن منش تشکیلاتی" یاری و مهربانی" درمدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۸۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر دانش آموزی کردستان تاکید کرد: برگزاری  هر چه بهتر جشن نیکوکاری در جهت اجرایی کردن منش تشکیلاتی "یاری و مهربانی"

احمد عبداللهی مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان گفت: با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در تامین مایحتاج تحصیلی و همچنین رفع فقر و محرومیت و نهادینه سازی آن در بین دانش آموزان، برنامه جشن نیکوکاری با مشارکت سازمان دانش آموزی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و ادارات آموزش و پرورش تابعه استان روز چهارشنبه 15 اسفند در سطح مدارس استان برگزار می شود.

وی به برگزاری هر چه بهتر جشن نیکوکاری در جهت اجرایی کردن منش تشکیلاتی "یاری و مهربانی "که از منش های تشکیلاتی پیشتازان سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی است تاکید کرد.

وی گفت: دانش آموزان پیشتاز سراسر استان با لباس فرم تشکیلاتی در اجرای برنامه نمادین جشن نیکوکاری در شهرستانها،نواحی و مناطق سطح استان حضور فعال خواهند داشت.

مدیر دانش آموزی استان کردستان به استفاده از نماد پرچم سازمان دانش آموزی در برنامه ها تاکید کرد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان با بیان اینکه یکی از محورها و بسترهای تربیت اجتماعی مبتنی بر آموزه های دینی و قرآنی، کمک به دانش آموزان نیازمند و محروم مدرسه است به دانش آموزان پیشتاز توصیه کرد ،در حد توان خود در این امر خیر خواهانه شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار