عبدالرضا فولادوند: 40 درصد از مدارس کشور توسط خیرین مدرسه ساز احداث و نوسازی شده است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تقویت دستگاه تعلیم و تربیت، راه دستیابی به توسعه پایدار وآبادانی هرکشوررا هموار می کند.

کد مطلب: ۸۹۸۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرضا فولادوند: 40 درصد از مدارس کشور توسط خیرین مدرسه ساز احداث و نوسازی شده است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، ارغوانی مدیر منطقه 10 و جمعی از مسئولان نهادهای دولتی منطقه در مدرسه دکترحافظی برگزار گردید.

فولادوند با آرزوی صحت و سلامتی دکتر حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور طی سخنانی اظهار داشت: تقویت دستگاه تعلیم و تربیت، راه دستیابی به توسعه پایدار و آبادانی هر کشور را هموار می کند و خیران مدرسه ساز با این عمل خیرخواهانه خود در راستای شکوفایی استعدادهای جوانان قدم بر می دارند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 40 درصد از مدارس کشور توسط خیرین مدرسه ساز احداث و نوسازی شده است، گفت : آنچه که خیرین مدرسه‌ساز را در تحقق هدفشان مصمم‌تر می‌کند نگاه به کودکان و نوجوانانی است که آینده مملکت اسلامی در دست آنان است و اگر شرایط آموزشی مناسب برای آنان فراهم نشود نمی‌توان انتظار داشت جامعه اسلامی در مسیر رشد و تعالی اسلامی گام‌های جدی بردارد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران تصریح کرد: مدرسه مکان علم آموزی به آینده سازان کشور است، از این رو مدرسه سازی از اعمال نیک محسوب می شود که هر روز با آموزش دانش و علم به تحصیلگران عمل خیر جاودانه می شود و هر روز بر توشه پاداش خیرین مدرسه ساز افزوده می گردد.

فولادوند مدرسه‌سازی را بهترین توشه برای ذخیره آخرت دانست و یادآور شد: هر کس در این راه گام بردارد در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان این مرز و بوم گام برداشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار