استاندار فارس: ۱۰۶هزار واحد مسکن مهر استان فارس تحویل داده شد

شیراز (پانا) - استاندار فارس با اشاره به تعهد ۱۱۲هزار واحد مسکن مهر در فارس گفت: تا کنون ۱۰۶ هزار واحد تکمیل و تحویل داده شده است.

کد مطلب: ۸۹۸۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
استاندار فارس: ۱۰۶هزار واحد مسکن مهر استان فارس تحویل داده شد

عنایت الله رحیمی در جلسه شورای مسکن استان فارس که با حضور احمد اصغری مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر برگزار شد، به تشریح وضعیت کنونی پروژه های مسکن مهر در استان فارس پرداخت و با ابراز خرسندی از روند تکمیل این پروژه ها افزود: از تعداد 112هزار واحد مسکن مهر که ساخت آن در تعهد استان فارس بوده تا کنون 106 هزار واحد تکمیل و تحویل داده شده است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه طرح اولیه ساخت مسکن مهر در دولت های گذشته تدوین اما تکمیل و تحویل دادن این واحد ها در دولت های یازدهم و دوازدهم انجام شده است، تاکید کرد: دولت تدبیر و امید همواره به موضوع مسکن به ویژه مسکن مهر و همچنین تامین مسکن برای اقشار متوسط و کمتر برخوردار توجه جدی داشته است.

استاندار فارس ضمن اعلام آمادگی به منظور تکمیل واحدهای باقی‌مانده از قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خواست روند واگذاری پروژه‌های مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی زیر 30 درصد به کمیته امداد امام خمینی(ره) تسریع شود.

رحیمی در خصوص رفع مشکلات پروژه‌هایی با بیش از 30درصد پیشرفت گفت: بر اساس مصوبات پیشین شورای مسکن استان مقرر شد در پروژه هایی که پیمانکاران متقاضی هستند واگذاری پروژه به این پیمانکاران صورت گرفته و پرداختی های افراد نیز متناسب با ارزش روز پروژه تسویه شود.

تعیین تکلیف تقسیط پروژه های مسکن مهر که در قالب فروش اقساطی قرار گرفته است، رفع موانع به منظور ارائه خدماتی همچون آب، فاضلاب، برق و گاز در مجتمع‌های مسکن مهر، پیگیری ساخت تصفیه خانه شرق صدرا و رفع مشکلات مالکیت زمین تصفیه خانه در شهر لپویی و همچنین ارائه خدمات در این شهر از دیگر موضوعاتی بود که استاندار فارس در این جلسه به آنها پرداخت.

در این جلسه همچنین احمد اصغری مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن‌مهر روند پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر در استان فارس را بسیار رضایت بخش توصیف کرد و گفت: امیدواریم با تلاش و هماهنگی که در استان به وجود آمده است در سال آتی شاهد بسته شدن پرونده مسکن مهر در فارس باشیم.

مهرآبادی با اشاره به اینکه 6 هزار واحد مسکن مهر در استان فارس باقی مانده است، عنوان کرد: مقرر شد با تامین بخشی از منابع از سوی وزارت راه و شهرسازی و بخش دیگری از اعتبارات استانی مشکلات موجود بر طرف و این واحد ها نیز تکمیل و تحویل داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار