مدیر آموزش و پرورش نیشابور: برای مقابله با آسیب های اجتماعی باید به سمت پرورشی روی بیاوریم

نیشابور ( پانا ) - همایش تجلیل از معاونان و مربیان تربیتی قطب شهید شوشتری در محل تالار آینه اردوگاه شهید رجایی باغرود نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۸۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش نیشابور: برای مقابله با آسیب های اجتماعی باید به سمت پرورشی روی بیاوریم

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این همایش با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و روز امور تربیت و تربیت اسبامی، گفت: امور تربیتی برای ارتقای جایگاه انقلاب اسلامی شکل گرفت و افرادی آنرا شکل دادند که دارای تفکر عمیق انقلابی بودند و در ده سال اول تاسیس این نهاد مقدس، خیلی خوب اجرا شد.

حسین مهرابادی افزود: جدا کردن آموزش از پرورش بزرگترین آفتی است که می تواند به جان آموزش و پرورش بیفتد و عملکرد خوب حوزه های آموزشی و پرورشی و تعامل آنها با یکدیگر باعث خنثی شدن این آفت شده است.

وی ادامه داد: کسانی که در مسیر انقلابی رشد کردند کسانی بودند که جهادی کار می کردند و در آغاز انقلاب و دوران بازسازی نیز همیشه در صحنه بودند.

مااگر خواسته باشیم از مشکلات عبور کنیم باید به مشترکات بیشتر توجه کنیم و اگر فرهنگیان ما کنار هم قرار بگیرند می توانند تحولات عظیم و سازنده ای در جامعه ایجاد کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر نقش و جایگاه نماز در تمامی برنامه ها و مراسمات پیش بینی شده، گفت: برای مقابله با آسیب های کنونی باید به سمت پرورشی روی بیاوریم و استعدادها را به طور کامل شناسایی و هدایت کنیم.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور افزود: حوزه پرورشی حوزه گسترده ای است و تمام ساحت های تربیتی به گونه ای در آن نهفته است و توصیه من این است که تجربه گردانی درون شهرستانی و برون شهرستانی را در دستور کار خود قرار داده تا باعث هم افزایی یکدیگر شویم.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان ما به دیدن و شنیده شدن بسیار نیاز دارند و بسیاری از آسیب ها به این دلیل است که گاها دانش آموزان شنیده نشده اند.

در این مراسم مدیران ادارات قطب شهید شوشتری نیز حضور داشته و برنامه های متنوع؛ شعر خوانی، اجرای طنز، اجرای تک نوازی، پخش تیزر فعالیت ها و تجلیل از مربیان و معاونان برتر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار