دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر: دستگاه قضایی در بحث برخورد با جرایم و تخلفات مدیران با هیچ کسی تعارف ندارد

اسلامشهر(پانا) - دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهردر جلسه ستاد ساخت و ساز غیر مجاز گفت: اکنون در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و فرمانده جنگ اقتصادی مدیرانی هستند که در خط مقدم اموال بیت‌المال در دستان آنها است، کاری نکنیم که روزی تقاضای مرگ کنیم و ننگ در همین دنیا بر ما سرازیر شود.

کد مطلب: ۸۹۸۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
دادستان عمومی و انقلاب  اسلامشهر: دستگاه قضایی در بحث برخورد با جرایم و تخلفات مدیران با هیچ کسی تعارف ندارد

یونس اسدی مقدم در جلسه ساخت و سازهای غیرمجاز در سالن اجتماعات فرمانداری اسلامشهر با اشاره به اینکه در این برهه از زمان مسئولین و مدیران یا خدمتگزار هستند و یا خائن اظهار کرد: حضرت علی(ع) در دوران حیات خود مظلوم بود و در حال حاضر هم همین‌گونه است .

او در ادامه ضمن تأکید بر اینکه مردم ما تحمل فساد مدیران را ندارند افزود: مردم فقر را تحمل می‌کنند اما فساد مدیران را نمی‌توانند بپذیرند و تصریح کرد، بزرگ‌ترین آفت جمهوری اسلامی در زمان کنونی مدیران فاسدی است که مانند زالو خون نظام را می‌مکند و به عنوان ستون پنجم نظام به مردم آسیب می‌زنند.

اسدی مقدم خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و فرمانده جنگ اقتصادی مدیرانی هستند که در خط مقدم اموال بیت‌المال در دستان آنها است، کاری نکنیم که روزی تقاضای مرگ کنیم و ننگ در همین دنیا بر ما سرازیر شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر با تأکید بر روحیه خدمت‌گزاری و اخلاص در بین مدیران نظام جمهوری اسلامی گفت: مبارزه با فساد هزینه می‌خواهد و همه باید در شهرداری و شوراها به صورت هماهنگ با تهدیدها و فساد در درون و برون مقابله کنند.

اسدی مقدم به اجرای عدالت در تقسیم خدمتگزاری اشاره کرد و افزود: به کسانی که کمترین ادعا را نسبت به نظام جمهوری اسلامی دارند راخدمت می‌کنیم و از اسراف و هدر دادن بیت‌المال پرهیز کرده و خدمت‌رسانی به مردم را تسهیل ‌کنیم و سیستم بروکراسی اداری را حذف و همواره گوش شنوا برای مردم داشته باشیم.

اودر رابطه بابازداشت یکی از مسئولین شهرستان نیزگفت: در حساب این شخص ۱۸ میلیارد تومان وجود داشت که او دلایلی دروغی برای واریز این مبلغ به حساب بانکی خود ارائه کرد.

اسدی مقدم بیان کرد:مدیرانی که اجازه می‌دهند ملکی به صورت غیرمجاز احداث شود و بعد به پرونده تخلفات غیرمجاز را به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع می‌دهند، اگر توان مدیریت این شهر را ندارند، کنار بروند و اجازه بدهند نیروهای سالم، فعال، کارآمد و متدین به میدان بیایند.

او خاطرنشان کرد: مدیران و مسؤولین دست‌اندرکار بیایید قبل از اینکه به حساب ما برسند خودمان به حساب ها و عملکردهایمان رسیدگی کنیم و مانع از بروز تخلفات شویم، چرا که دستگاه قضایی در بحث برخورد با جرایم و تخلفات مدیران با هیچ کسی تعارف ندارد و با مدیران متخلف در هر مقام و منصبی که باشند برخورد قاطعی می‌کند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار