رئیس اجراییات پلیس راهور فاتب خبر داد

گزارش تخلفات رانندگان خودروهای دولتی با به دستگاه متبوع ارسال می‌شود

تهران (پانا) - رئیس اجراییات پلیس راهور فاتب از برخورد پلیس با تخلفات خودروهای دولتی به عنوان بخشی از ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۸۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
گزارش تخلفات رانندگان خودروهای دولتی با به دستگاه متبوع ارسال می‌شود

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، سرگرد علی نصیر ملا گفت: تخلفات خودروهای دولتی به عنوان بخشی از ناوگان حمل‌ونقل در شهر تهران، گاهی می‌تواند در روند ترافیک شهر تهران تاثیرات متفاوتی داشته باشد. این بخش از سیستم حمل‌ونقل در شهر تهران به جهت تمرکز فوق‌العاده مراکز دولتی در پایتخت از اهمیت قابل ملاحظه‌ای برخوردار است. بنابراین ارائه گزارش از نحوه رانندگی رانندگان در اختیار مراجع دولتی می‌تواند در کاهش جرایم رانندگان خودروهای پلاک دولتی موثر باشد.

وی افزود: اداره اجراییات پلیس راهور فاتب در راستای اجرای مفاد ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات و همچنین اجرای وظایف تخصصی خود، رصد و گزارش‌گیری تخلفات مربوط به خودروهای دولتی را در دستور کار قرار داده است.

سرهنگ نصیرملا گفت: برنامه‌ریزی در این بخش به دو صورت انجام می‌شود. در بخش اول کلیه قبوض صادره از سوی افسران اخطاریه‌نویس بررسی و قبوض مربوط به تخلفات خودروهای دولتی احصا می‌شود. بخش دوم بر عهده کاربران حاضر در سایت اداره اجراییات است. این کاربران با رصد و جداسازی عکس‌های دریافتی از دوربین‌های سطح شهر، شماره پلاک و مشخصات سازمان دولتی، شامل آدرس مربوطه را مشخص می‌‌کنند.

رئیس اجراییات پلیس راهور فاتب با بیان اینکه در نهایت اطلاعات جمع‌آوری شده به‌صورت مکتوب به پیوست لیست تخلفات، جهت اطلاع و تذکر به رانندگان در اختیار، به سازمان دولتی مربوطه ارسال می‌شود، بیان کرد: هدف از اجرای این طرح کاهش تخلفات و در نهایت پیشگیری از بروز تصادفات ناوگان پلاک دولتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار