حمید گودرزی: فعالیت هنری حد و مرز ندارد

تهران (پانا)-حمید گودرزی عقیده دارد فعالیت هنری مرز نمی‌شناسد و یک بازیگر برجسته‌ می‌تواند مجری کارآمدی هم در تلویزیون باشد.

کد مطلب: ۸۹۸۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
حمید گودرزی: فعالیت هنری حد و مرز ندارد

حضور بازیگران سینما به عنوان مجری برنامه‌های تلویزیونی و بازیگری مجریان تلویزیون در فیلم‌ها و سریال‌ها سال‌هاست که بخشی از روال مرسوم فضای رسانه و سرگرمی در همه جای دنیا و حتی ایران شده است. سال‌هاست که تهیه کنندگان برنامه‌های تلویزیونی برای جذب مخاطب بیشتر به سراغ بازیگران معروف می‌روند تا اجرای برنامه خود را به آنها بسپارند. از میان بازیگرانی که مجری برنامه‌های تلویزیونی شدند می‌توان از رامبد جوان، مهران مدیری، سروش صحت، پژمان بازغی، کامران تفتی، محمدرضا گلزار، اکبر عبدی نام برد که در این حرفه جدید بسیار خوب درخشیدند و توانستند حتی آن دسته از مخاطبان را که علاقه چندانی به تلویزیون و برنامه‌های تلویزیونی ندارند، پای آن بکشند.

حمید گودرزی یکی از بازیگران قدیمی تلویزیون به حساب می‌آید که با سریال‌هایی که در طول زمان بازی کرده توانسته راه خود را به قلب مردم باز کند. حالا مدتی‌ است که این بازیگر را در قاب تلویزیون اما نه به‌عنوان بازیگر بلکه مجری مشاهده می‌کنیم. مسابقه‌ای به نام «پنج ستاره» که فصل اول این برنامه تلویزیونی با اجرای اشکان خطیبی روی آنتن رفت اما در ادامه او به سبب مشغله اخیرش در برنامه «خندوانه» از ادامه اجرای این برنامه منصرف و حمید گودرزی جایگزین او شد.

حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره تجربه مجری‌گری در تلویزیون عنوان کرد: به کار مجری‌گری علاقه دارم و دلیل اصلی حضورم در این حرفه همین علاقه‌ای است که از گذشته به مجری‌گری داشتم.

وی از اشتیاقش به کسب تجربه‌های جدید اینطور گفت: همیشه به‌دنبال تجربه‌های جدید هستم و با نقش‌ها و کارهای جدید سعی می‌کنم خودم را محک بزنم. حالا هم حس خوبی از مجری بودن می‌گیرم و تصمیم دارم آن را در آینده بیشتر ادامه بدهم. به خودم ایمان دارم و می‌دانم که موفق می‌شوم.

بازیگر سریال «پنجمین خورشید» با اشاره به ورود بازیگران سرشناس به سینما از راه تلویزیون تصریح کرد: این اتفاق معمولی در دنیای رسانه و سرگرمی است، شهاب حسینی کسی است که کارش را باعنوان مجری تلویزیون شروع کرد و حالا ببینید به چه مرحله‌ای رسیده و در چه جایگاهی در بازیگری ایستاده است. منظورم این است که تجربه فعالیت هنری مرز ندارد. نمی‌شود گفت مثلا شخصی که در سینما فعال است نمی‌تواند مجری و برنامه‌ساز موفقی در تلویزیون شود، یا یک مجری تلویزیونی نتواند بازیگر شاخصی از آب دربیاید. چه بسا یک هنرپیشه خوب بتواند مجری تراز اول شبکه‌های تلویزیونی شود.

گودرزی در پایان صحبت‌هایش با اشاره به برنامه‌ای که عید نوروز در آن حضور خواهد داشت گفت: عید نوروز در شبکه 5 نیستم اما در شبکه آموزش برنامه تحویل سال را اجرا خواهم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار