فرمانده ناجا عنوان کرد

برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی با مافیای موادمخدر

تهران (پانا) - فرمانده ناجا گفت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در نظر خدا و ائمه معصوم یکی از بهترین کارهاست و وظیفه ما احیا و نشر آن است.

کد مطلب: ۸۹۸۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی با مافیای موادمخدر

به گزارش سایت پلیس، سردار حسین اشتری امروز صبح در همایش مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اصفهان، ضمن تبریک سالروز میلاد باسعادت ام ابیها به همه حاضران در این جلسه گفت: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر در اکثر استان های کشور کار خود را آغاز کرده و به وظیفه الهی خود عمل می کند که استان اصفهان در این امر پیشتاز بوده است.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۲۳ هزار شهید، ۵۰ هزار جانباز و ۳ هزار و ۵۰۰ آزاده اظهار داشت: مردم اصفهان مردمی ولایی و شهید پرور هستند که حضرت امام خامنه ای در خصوص تشییع شهدای عزیز حادثه جاده خاش-زاهدان فرمودند: درود خدا بر مردم اصفهان، درود خدا بر شهدای اصفهان، درود خدا بر نیروهای ناجا، ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه کسانی که مسئولیت حراست از مرزها را بر عهده دارند که این مهم نشان از پیشتازی مردم شهید پرور و لایت مدار استان و شهر اصفهان است.

این مقام انتظامی بیان داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه فراموش شده است که باید آن را احیا کنیم و این را بدانیم که از نظر خدا و ائمه معصوم یکی از بهترین کارها است و اگر در جامعه ای این مهم فراموش شود آن جامعه به هلاکت می رسد و بی عدالتی و فساد افزایش می یابد.

سردار اشتری افزود: دفاع مقدس و انقلاب ما نیز امر به معروف و نهی از منکر بود و قیام حضرت امام حسین(ع) و امام خمینی(ره) نیز به واسطه این فریضه و بر اساس آن بود.

فرمانده ناجا ضمن گرامی داشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و با اشاره به این که شهدا نیز به واسطه همین فریضه در دفاع مقدس شرکت کردند، تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم این فریضه احیا شود و این را بدانیم که طبق قانون اساسی امر به معروف و نهی از منکر هم وظیفه مردم و هم وظیفه دولت است و محدودیتی ندارد.

وی با اشاره به این که اگر امر به معروف و نهی از منکر جامعیت پیدا کند همه مشکلات آسان می شود، خاطرنشان کرد: امروز معروف های زیادی داریم و کارهای خوب زیادی در جامعه انجام می شود که باید از آن ها حمایت شود و فضای مجازی را تبدیل به فرصت کرده و از آن استفاده کنیم.

سردار اشتری بیان داشت: طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ۲۶ دستگاه در کشور در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند که نیروی انتظامی یکی از این دستگاه هاست که متاسفانه در برخی مواقع نیروی انتظامی و بسیج به تنهایی کار می کنند و حتی در برخی مواقع کارشکنی نیز وجود دارد.

فرمانده ناجا افزود: شبکه ناظر پلیس که در ۳ ماهه گذشته ۳ هزار نفر به واسطه آن گزارش داده اند شبکه ای است که به مالکان خودروهایی که در آن کشف حجاب شده است تذکر می دهد و در برخی مواقع خودروی آن ها توقیف می شود.

وی یادآوری کرد: نیروی انتظامی به حول و قوه الهی و با هدایت های رهبر معظم انقلاب در تمام نقاط کشور، شهرها، جاده ها، روستاها و مرزها فعالیت می کند و همه توان خود را به کار گرفته تا احکام الهی پیاده شود و از ناهنجاری ها جلوگیری شود.

سردار اشتری با اشاره به این که نیروی انتظامی با شبکه های مافیای مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می کند و ۴ هزار شهید در این راه نیز تقدیم انقلاب کرده، بیان کرد: در چند روز گذشته در استان سیستان و بلوچستان ۷ تن مواد افیونی کشف، ۴۰ اسلحه و ۳۰ خودرو نیز از قاچاقچیان کشف شد و ۲۸ سوداگر مرگ دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه صحبت های خود به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره داشت و مطرح کرد: بحمدالله ۴۰ سال با همه مشکلات خود مانند فتنه ۸۸، اتفاقات سال ۹۶ و فتنه ۷۸ و ... با هوشیاری مردم پشت سر گذاشته شد اما گام دوم و ورود به دهه پنجم نیازمند تحرک بیشتری است، رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند: در حوزه های علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، عدالت، مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی همه ما مسئول هستیم.

وی یکی از اهداف دشمنان را مایوس کردن مردم از انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: مردم سرمایه اصلی هستند که در مراسم ۲۲ بهمن امسال و تشییع شهدای اصفهان نشان دادند آماده هستند و از آرمان های انقلاب پاسداری می کنند.

سردار اشتری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند آینده بسیار خوبی در انتظارمان است، تاکید کرد: اگر چه مشکلاتی وجود دارد اما داشته های انقلاب بسیار زیاد است که یکی از آن ها امنیت با ثبات امروز کشورمان است، امروز جوانان عزیز و پیشرفت های خوبی داریم و باید مراقب باشیم با فضاسازی های دشمن ناامید نشویم.

فرمانده ناجا در پایان گفت: امیدوارم در دهه پنجم انقلاب گام های استواری برداریم و ان شاءالله نصرت الهی در پیش و پیروزی از آن مردم عزیز ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار