در گفت‌وگو با پانا

رضا رویگری: عاشق بهارم ولی پنج سال است که نوروز و بهار را حس نکرده‌ام

تهران (پانا) –-رضا رویگری در آستانه نوروز از آرزوهای خود برای مردم، هنرمندان ایران و مسولان گفت.

کد مطلب: ۸۹۸۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
رضا رویگری: عاشق بهارم ولی پنج سال است که نوروز و بهار را حس نکرده‌ام

رضا رویگری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران در آستانه سال نو و نوروز 98 در گفت‌وگو با خبرنگار پانا از آرزوهای بهاری خود برای عرصه فرهنگ و هنر ایران گفت.

این بازیگر باسابقه که این روزها دوره بهبودی خود را می‌گذراند از فاصله خود با دنیای هنر و بازیگری بعد از کسالت اخیرش ابراز دلتنگی کرد و گفت: من همیشه عاشق بهار و نوروز بودم ولی الان پنج سال است که نوروز را حس نکردم و از بهار چیزی نفهمیدم.

وی برای همه ایرانیان در آستانه بهار آرزوی سلامتی کرد و سپس به همکاران خود در دنیای هنر گفت: به فکر همدیگر باشید و سعه صدر داشته باشید. حسادت و بخل را کنار بگذارید و سعی کنید خلاقیت بیشتری وارد کارتان کنید.

رویگری ادامه داد: این روزها در بین فعالان فرهنگ و هنر نیکخواهی کم شده؛ به محض اینکه یک نفر موفقیتی به دست می‌آورد یا جایزه‌ای می‌گیرد ده نفر حالشان بد میشود. من به این دوستان می‌گویم که به جای حسادت از یکدیگر حمایت کنید. اینطوری زندگی برای خودتان زیباتر خواهد شد.

بازیگر سریال مختارنامه با اشاره به ایام کسالت خود گفت: این روزهای سخت ممکن است برای همه اتفاق بیفتد. هیچکس از حوادث ناگوار مصون نیست و هر روز خوشی می‌تواند روزهای تلخی را در پی داشته باشد پس بیاییم خوبی‌ها را برای یکدیگر آرزو کنیم و در این روزهای بهاری کینه‌ها و بدخواهی‌ها را به باد بسپاریم و فراموش کنیم.

وی آرزو کرد مسئولان فرهنگ و هنر ایران بیشتر به فکر باشند و اینهمه خط قرمزها را جلو نکشند، چون حاصل آن چیزی جز دلسری مخاطب و روی آوردن‌شان به تلویزیون‌ها و محصولات بیگانه نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار