در گفت و گو با پانا

حمید گودرزی: به‌دنبال نقش‌های متفاوت برای محک زدن خودم هستم

«بر سردوراهی» تلخ نیست

تهران (پانا)-حمید گودرزی بازیگر سریال نوروزی «بر سر دوراهی» از تمایل خود به ایفای نقش‌های متفاوت می‌گوید.

کد مطلب: ۸۹۸۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
حمید گودرزی: به‌دنبال نقش‌های متفاوت برای محک زدن خودم هستم

حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها به عرصه اجرای برنامه‌های تلویزیونی وارد شده و مسابقه پرمخاطبی به نام «پنج ستاره» را برای شبکه پنج سیما اجرا می‌کند، نوروز 98 با سریال «بر سر دوراهی» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا در تلویزیون حضور دارد.


گودرزی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره نقش‌آفرینی در سریال «بر سر دوراهی» گفت: در این سریال نقش «حامد» را بازی می‌کنم که یک خانم مسن به او علاقه‌مند می‌شود و پس از آشنایی با او به طرز عجیبی پولدار می‌شود.

وی ادامه داد: برای تصویربرداری از جنوب شهر تا بالاترین نقاط شهر یعنی قسمت‌های اعیان‌نشین شهر تهران رفته‌ایم زیرا حامد داستان ما در ابتدا وضعیت مالی مطلوبی ندارد و در جنوب تهران زندگی می‌کند و به همین دلیل لوکیشن‌ها در مناطق جنوب تهران قرار دارد، اما زمانی که این شخص از راه دلالی دلار و دیگر روش‌ها به نان و نوایی می‌رسد لوکیشن‌ها هم بالاشهری می‌شوند.

دوست دارم خودم را محک بزنم
این بازیگر درباره تناسب داستان سریال با ایام عید نوروز گفت: «برسر دوراهی» موضوعی اجتماعی دارد اما اصلا کار تلخی نیست. بیشتر یک ملودرام عاشقانه است و در جریان فیلم هم خبری از گریه نیست! قطعا عیدِ مردم را غمگین نمی‌کند.

بازیگر سریال «مسافری از هند» با اشاره به اهمیت نقش‌های خاص به عنوان ملاک انتخاب کار گفت: دوست دارم نقش‌هایی متنوع و متضاد بازی کنم تا به مردم و جامعه هنری نشان بدهم که به نحو احسن از عهده هر نقشی بر می‌آیم و از طرفی هم دوست دارم خودم را محک بزنم.


گودرزی با اشاره به دلایل انتخاب این نقش توضیح داد: سال‌هاست حامد عنقا را می‌شناسم و روابط دوستانه خوبی داریم که این موضوع یکی از دلایل انتخاب نقش بود. البته لازم به ذکر است نقش «حامد» برایم بسیار جذاب بود. همان روزی که عنقا کار را به من معرفی کرد و فیلمنامه را خواندم به‌نظرم نقش جالبی آمد و از انتخابش پشیمان نیستم.

«بر سر دو راهی» داستان عاشقانه پر فراز و نشیب زندگی حامد است که به واسطه عوض شدن دنیایش و تغییر وضع مالیزندگی‌اش دستخوش دگرگونی می‌شود. در این سریال در کنار گودرزی، بازیگرانی همچون اسماعیل پوررضا، میترا حجار، مجید مشیری، بهنوش بختیاری، مهراوه شریفی‌نیا و عنایت بخشی بازی می‌کنند. این سریال نوروز 98 از شبکه دوی سیما پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار