مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی: نجات ۶ نفر از مرگ حتمی

بیرجند (پانا) - مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از نجات 6 نفر از مرگ حتمی خبر داد و افزود:شب گذشته تیم‌های امدادی استان به ۶۴ نفر گرفتار در سیلاب امداد رسانی کردند که ۶ نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.

کد مطلب: ۸۹۸۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی: نجات ۶ نفر از مرگ حتمی

ابوالحسن میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت:با توجه به پیش بینی‌هایی که از قبل انجام شده بود و با دستور استاندار ۸۱ تیم امدادی و عملیاتی استان شامل امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر، واحد‌های آتش نشانی شهرداری‌های استان،راهداران و واحد‌های پلیس راه و همچنین تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ از ظهر روز گذشته تا صبح یکشنبه هفته جاری در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

او افزود: با توجه به پیش بینی‌هایی که انجام شده بود بارندگی‌ها در جنوب استان بیشتر است و نیمی از تیم‌های امدادی مذکور در شهرستان‌های نهبندان، سربیشه و خوسف مستقر شدند.

میرجلیلی گفت: امداد رسانی به ۶۴ نفر افراد گرفتار در سیلاب در سطح روستا‌ها و نجات ۶ نفر از مرگ حتمی و رهاسازی ۱۱ خودرو گرفتار در سیلاب از جمله تلاش امدادرسانان در شب گذشته بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی افزود:افتادگی و شکستگی شانه‌های راه و مسدود شدن محور مرز ماهیرود در شهرستان سربیشه و همچنین قطعی برق برخی از روستا‌های شهرستان خوسف و نهبندان اتفاق افتاد که بلافاصله توسط نیرو‌های شرکت برق و راهداران استان رفع عیب شد.

آماده باش نیرو‌ها تا صبح یکشنبه ادامه دارد و پس از آن ۲۸ تیم و اکیپ برآورد خسارات مباحث خسارات را بررسی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار