مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان برازنده مقدم: مهم این است که انسانهای توسعه یافته توسعه برانگیز باشیم

یزد (پانا) - محمد اکبرنژاد در اولین کارسوق ایده پردازی فناوری های همگرا در دانشگاه آزاد یزد تاکید کرد امروزه در جامعه به انسانهای توسعه یافته که بتواند توسعه برانگیز شوندنیاز داریم.

کد مطلب: ۸۹۸۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان برازنده مقدم: مهم این است که انسانهای توسعه یافته توسعه برانگیز باشیم

به گزارش پانا، محمد اکبرنژاد، مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان برازنده مقدم، در اولین کارسوق ایده پردازی فناوری های همگرا که طی روزهای هشتم تا دهم اسفند در دانشگاه آزاد یزد برگزار شد اظهار داشت: مهم این است که انسان های توسعه یافته توسعه برانگیز باشیم. وی توسعه برانگیزی را در گرو "به روز بودن" دانست نه با روز بودن.

او ضمن متفاوت دانستن "به روز بودن" و "با روز بودن" خاطرنشان کرد: "به روز بودن" یک نگاه پیش بین و پیش گیر دارد و "به روز بودن" را مهم برشمرد.

وی در دنیای مدیریت انسانها را به دو دسته آدمهای محاطی و محیطی تقسیم کرد و افزود: آدمهای محاطی؛ احاطه شده، اقتباس گر و تقلید کننده اند ولی آدمهای محیطی؛ احاطه کننده، مبتکر، نوآور و خلاق هستند و باعث ایجاد موج و حرکت می شوند.

مدیر دبیرستان برازنده مقدم در ادامه گفت: هویتهای بزرگ غالبا با اکثریتها نبوده و با جمعهای کوچک شکل گرفته است. وی دکتر سعید کاظمی آشتیانی، پدر سلولهای بنیادی، شهید تهرانی مقدم و شهدای هسته ای را از نمونه بارز آن نام برد.

اکبرنژاد در پایان از شهناز هاتفی، رئیس اداره استعدادهای درخشان، همکاران مجموعه سمپاد، شرکت دانش بنیان خصوصی، دانش آموزان و اساتید بزرگواری که در برگزاری این رویداد همکاری داشته اند تقدیر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار